Resda ta zanj ni bila uspešna – zaradi težav s sklopko je odstopil že v uvodnem krogu –, a belgijski dirkaški konec tedna je vsekakor prelomni trenutek na športni poti 'Schumija', ki je v naslednjih letih postal najboljši dirkač svoje generacije in eden najboljših v zgodovini kraljice motošporta.
Priložnost dobil po zaporni kazni Gachota
Njegova kariera v formuli ena se je sicer začela z incidentom drugega dirkača. 10. decembra 1990 je bil Jordanov dirkač Bertrand Gachot namreč aretiran, saj je fizično obračunal s taksistom, medtem ko je bil na poti na sestanek z vodstvom moštva. Po njegovih besedah naj bi bil taksist tisti, ki je po trku začel udrihati po tedaj 27-letnemu Belgijcu. Ta naj bi se zgolj branil, pri tem je uporabil tudi solzivec, zaradi katerega je bil pozneje aretiran in tik pred dirko za VN Belgije obsojen na 18-mesečno zaporno kazen. Pri Jordanu se je sprostilo mesto, po krajšem posvetu se je lastnik moštva Eddie Jordan odločil priložnost ponuditi mlademu Schumacherju.
Na prvih kvalifikacijah kar sedmi!
Že teden dni pred belgijsko dirko je mladi Schumacher navdušil Jordanove inženirje, glavnega oblikovalca Garyja Andersona in vodjo moštva Trevorja Fosterja s svojim entuziazmom. Analiziral je telemetrijo, kot spužva je vpijal podatke, ki so mu jih podajali inženirji, iz dirkalnika jordan-ford 191 je želel v Spa-Francorchampsu iztisniti največ. Proge v Ardenih ni poznal, prvič se je po njej zapeljal s svojim zložljivim kolesom med dirkaškim koncem tedna, a to ga med kvalifikacijami ni pretirano oviralo, saj jih je končal na neverjetnem 7. mestu (od 30)! Za najboljšim Ayrtonom Senno (McLaren) je sicer zaostal slabe tri sekunde in pol (+3,401), a Brazilec je bil v tisti sezoni zares razred zase (drugouvrščeni Alain Prost je s ferrarijem zaostal več kot sekundo, Sennov moštveni kolega Gerhard Berger na četrtem mestu že več kot sekundo in pol). Schumacher je v svojih prvih kvalifikacijah poskrbel za najvišjo uvrstitev Jordana v sezoni 1991, moštvenega kolega, italijanskega veterana Andreo de Cesarisa, je ugnal za dobrih sedem desetink!
Konec le po nekaj krogih
Moštvo je bilo vzhičeno, navdušeni so bili tudi novinarji, še posebej nemški, saj so bili prepričani, da ima Nemčija v elitnem razredu motošporta največji talent po Stefanu Bellofu, ki je v formuli ena nastopal med letoma 1984 in 1985, ko se je ubil med preizkušnjo svetovnega vzdržljivostnega prvenstva prav v Spa-Francorchampsu. Toda Schumacherjev nedeljski nastop je bil sila kratek, trajal le zgolj nekaj sekund. Po spodobnem startu je zapeljal v sklop zavojev Raidillon-Eau Rouge, po katerem mu je odpovedala sklopka. Kratek prvenec, ki pa je imel neslutene razsežnosti.
Benetton, Ferrari ... zlata kariera
Potem ko je navdušil v Ardenih, zlasti v kvalifikacijah za VN Belgije, so se za Schumacherja odločili v moštvu Benetton, čeprav je bil Jordan z Mercedesom, ki si je lastil dirkačeve usluge, že dogovorjen, da bo Nemec za irsko ekipo nastopal do konca sezone. Eddie Jordan je v Veliki Britaniji zaprosil za odredbo, ki bi Schumacherju preprečila odhod k Benettonu, a zaman, saj z 22-letnikom še ni podpisal formalne pogodbe. Michael je tako postal član kolektiva, s katerim je v sezonah 1994 in 1995 osvojil naslov, vse drugo je (vsem dobro znana) zgodovina. Po odhodu iz Benettona je podpisal pogodbo s Ferrarijem, s katerim se je ob prelomu tisočletja dokopal še do petih zaporednih naslovov prvaka, skupaj sedmih. A vse to se morda ne bi zgodilo, če dirkač iz Hürtha 24. in 25. avgusta 1991 ne bi navdušil na kultni progi, na kateri je pozneje dosegel rekordnih šest zmag, vključno s krstno med elito že naslednjo sezono.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje