Italijanski proizvajalec gum je po dirki za VN Španije, ki jo je dobil Fernando Alonso, oznanil, da bo poskusil z nekoliko spremenjenimi, ojačanimi gumami zmanjšati število postankov na nedeljskih preizkušnjah. V letošnji sezoni dirkači zaradi prevelike obrabljenosti gum opravijo več postankov, kot bi si želeli - z nekoliko modificiranimi gumami iz trdnejše zmesi naj bi opravili 'le' po 2 ali 3 postanke.
Kot da bi zmanjšali igrišče
Z zloglasnimi gumami so se še najbolje znašli pri Lotusu. Dirkalnik E21 je do gum zelo prizanesljiv, zaradi česar si lahko Kimi Räikkönen privošči postanek manj od konkurentov. Odlični Finec je tudi na račun tega trenutno v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo uvrščen tik pod vrhom. Prav zato je Boullier še toliko bolj razburjen. "Ni veliko športov, v katerih prihaja med sezono do sprememb na tako bistvenih področjih. To je tako, kot če bi med polčasom spremenili dimenzije nogometnega igrišča, potem ko bi se izkazalo, da ena od ekip ne dohaja druge," je nastali položaj slikovito opisal 39-letni Francoz.
Sredi sezone vse skupaj spremenijo
Razkril je tudi, kako so se pri Lotusu lotili težav s preveliko obrabo gum. "Lani, ko smo oblikovali dirkalnik za letošnjo sezono, je vsako moštvo od Pirellija dobilo informacije o gumah. Vsaka ekipa je poskusila razviti čim boljše podvozje, ki bi kar najbolje izkoristilo značilnosti letošnjih gum," je dejal in nadaljeval: "Zelo je neprijetno, ko izdelaš dirkalnik, ki je prilagojen specifikacijam gum - specifikacijam, ki so bile na voljo vsem moštvom - potem pa ti sredi sezone vse skupaj spremenijo. Kljub vsemu verjamem v našo ekipo, v kateri je veliko talentiranih oblikovalcev in inženirjev. Prepričan sem, da bodo še bolj garali, da bo dirkalnik z novimi prilagoditvami ostal konkurenčen."
Sklenil je: "Upam, da spremembe ne bodo ekstremne. Očitno je, da so se pri Pirelliju znašli v neprijetnem položaju in so pod velikim pritiskom z vseh strani." Boullier je sicer kot glavni razlog za Pirellijevo odločitev glede modifikacije gum navedel konstantni pritisk Red Bulla in njihovega ustanovitelja Dietricha Mateschitza.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje