Finec, ki je prvi (in zadnji) v obdobju po Michaelu Schumacherju s Ferrarijem osvojil naslov dirkaškega svetovnega prvaka, bo po koncu letošnje sezone zamenjal Brazilca Felipeja Masso, ki je član Ferrarija od leta 2006, ko je k italijanskemu moštvu prišel iz Sauberja.
Kimi Räikkönen je od vrnitve v formulo ena leta 2009 z Lotusom slavil dvakrat. Lani je zmagal na dirki za VN Abu Dabija, letos si je konkurenco pokoril že na uvodni dirki sezone, dirki za VN Avstralije v Melbournu. Videoreportaži z obeh dirk si lahko ogledate pod člankom.
Massa, Räikkönenov moštveni kolega med letoma 2007 in 2009, je v torek prek Twitterja sporočil, da se poslavlja od kultnega moštva, ki z njegovimi dosežki v letošnji sezoni ni zadovoljno. "Od leta 2014 ne bom več vozil za Ferrari. Rad bi se zahvalil ekipi, s katero sem preživel veliko nepozabnih trenutkov in velikih zmag," je zapisal.
Ferrari bo imel dva svetovna prvaka
V prihodnji sezoni bodo imeli pri Ferrariju zagotovo najboljšo dirkaško zasedbo, saj bosta barve rdečega moštva branila dirkača, ki sta skupaj osvojila tri naslove svetovnega prvaka. Räikkönen je naslov na dramatičen način osvojil z 'misijo nemogoče' na zadnji dirki sezone leta 2007, medtem ko je Fernando Alonso v svetovnem prvenstvu največ točk zbral v sezonah 2005 in 2006. O Massovem odhodu se je sicer šušljalo že dalj časa, čeprav so pri Ferrariju večkrat zagotovili, da so z Brazilcem zadovoljni in da mu bodo vselej stali ob strani. Alonso je o moštvenem kolegu na Twitterju zapisal: "Felipeja zelo spoštujem. V zadnjih štirih letih sva dobro sodelovala, zelo sva garala in za Ferrari vselej dala vse. Zadovoljen bom s katero koli odločitvijo, ki jo bo sprejelo moštvo. Garali bomo še naprej in poskusili dati vse za Ferrari."
Pri Lotusu niso mogli dati zagotovil
33-letni Räikkönen je leta 2009 zapustil Ferrari, svoje mesto v 'rdeči puščici' je prepustil Alonsu in se posvetil reliju. Po sorazmerno neuspešni avanturi v svetu relija se je vrnil v karavano formule ena, kjer je sklenil sodelovanje z Lotusom. Z novim moštvom je v prvi sezoni po vrnitvi dobil dirko v Dubaju, letos je zmagal na uvodni dirki v Melbournu. Pri Lotusu so večkrat poudarili, da odličnega Finca želijo obdržati, a mu zaradi tehničnih in finančnih težav niso mogli dati zagotovil, da bodo v prihodnji sezoni konkurirali za vrh.
Kako se bo Kimi ujel z Alonsom?
Pri Ferrariju bo Räikkönen znova združil moči z nekdanjim Lotusovim tehničnim vodjo Jamesom Allisonom. Finec je dirkač, ki se med dirkanjem ne pusti motiti, ni ljubitelj moštvenih ukazov, prav tako ne mara medijske pozornosti. Zanimivo bo videti predvsem, kako se bo znašel v svojem novem starem moštvu, predvsem pa, kako se bo ujel z Alonsom, ki se je v preteklosti že znašel na bojni nogi z moštvenim kolegom. Leta 2007 je po odhodu iz McLarna sicer dejal, da se je za odhod že po enem letu (podpisal je triletno pogodbo) odločil zaradi neupoštevanja in neizpolnjevanja obljub ter dogovorov, ki jih je sklenil z moštvom iz Wokinga, a številni so prepričani, da je za vse skupaj kriv slab odnos z Lewisom Hamiltonom.
Vrhunec kariere: prvak leta 2007
Leta 2007 Räikkönenu v svetovnem prvenstvu ni kazalo dobro, dve dirki pred koncem sezone je za vodilnim Hamiltonom zaostajal za 17 točk (zmaga je tedaj prinesla 10 točk). Nato pa se je začela njegova velika vrnitev. V Interlagosu na predzadnji dirki sezone mu je zmago "podaril" Massa, ki je ves čas vodil, pri drugem postanku pa je ravno toliko zaostal, da ga je Finec prehitel. Hamilton je odstopil. Pred zadnjo dirko je za Britancem zaostajal za sedem točk. Z novo zmago jih je osvojil 10, Hamilton jih je s 7. mestom zbral le še dve, tako da je Ferrarijev dirkač prvenstvo osvojil zgolj za točko. Na uradno potrditev naslova svetovnega prvaka je moral počakati še šest ur po dirki, ko je vodstvo dirke dokončno ovrglo preiskavo zoper nepravilnosti v treh dirkalnikih.
Finančne podrobnosti pogodbe, ki jo je Finec sklenil s Ferrarijem, še niso znane, a zagotovo bo zaslužil manj kot v prvi avanturi z italijanskim moštvom, ko je zaslužil dobrih 50 milijonov ameriških dolarjev na sezono. To je sicer še vedno 15. najbogatejša pogodba v športni zgodovini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje