Uvodno dirko v Melbournu si je pokvaril že po nekaj metrih, ko je zapeljal v jarek in si uničil sprednji del dirkalnika, sredi avstralske preizkušnje je bil primoran ugasniti dirkalnik v garaži.
V Bahrajnu je 29-letnik iz Pertha dirkal precej bolje, nasmihala se mu je uvrstitev med najboljših deset, potem pa mu je odpovedala elektronika, dirko je končal ob stezi. Vseeno je bil na koncu uvrščen na 18. mesto.
Renault izgublja boj s sredino
Pri Renaultu so pred začetkom nove sezone računali na dobljen boj v drugorazredni skupini moštev, hkrati so upali, da bodo zmanjšali zaostanek za Red Bullom, a po uvodnih dirkah so krepko zaostali. Ricciardo in Nico Hülkenberg za zdaj še nista nastopila v zadnjem delu kvalifikacij, na dveh dirkah je francosko moštvo po treh odstopih osvojilo le 6 točk in v konstruktorskem seštevku zaostaja za Alfo Romeom, McLarnom in Haasom. Še posebej izstopa Ricciardova forma. Avstralec je vajen dirkati v dirkalniku s sijajnim aerodinamičnim oprijemom, navsezadnje je bil pet sezon član Red Bulla. V renaultu se zaenkrat ne počuti domače. "Še preden sem prvič sedel v Renaultov dirkalnik, sem bil opozorjen, da se ne obnese najbolje pri vožnji čez robnike. To je zagotovo področje, ki ga moramo izboljšati. Vseeno menim, da od uspeha nismo oddaljeni preveč. Že po Nicovih odzivih naj bi bilo to področje v primerjavi z lansko sezono že izboljšano," je povedal Ricciardo.
Avstralec nezadovoljen z oprijemom
Ta je imel v prejšnji sezoni obilico smole, osemkrat je odstopil. Dvakrat je brez točk ostal zaradi trka (VN Azerbajdžana in VN Belgije), v Bahrajnu in v ZDA je dirko končal zaradi težav z elektroniko, v Avstriji mu jo je zagodel izpušni sistem, v Nemčiji pogonski sklop, v Italiji sklopka, v Mehiki mu je odpovedalo vzmetenje. Resda je slavil v Šanghaju in na prestižni preizkušnji v Monte Carlu, a pod črto je bila zanj to precej neuspešna sezona. Podobno se utegne zgoditi tudi letos, če se ne bo relativno hitro privadil na nov dirkalnik. Največ težav mu povzročata stabilnost in krmiljenje. "Obetajo se izboljšave dirkalnika. Ena bo na voljo že za naslednjo dirko v Šanghaju, ostale za naslednje dirke. Upam, da se bom potem uspel zbližati z dirkalnikom," je še povedal in sklenil: "Izboljšati skušamo predvsem oprijem zadnjih gum. Od tega je odvisno, ali boš odpeljal dober krog ali ne. Ostajam optimist, imamo še veliko prostora za napredek."
Skupni vrstni red 2019, dirkači (2/21)
# | Dirkač | Moštvo | Točke |
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 44 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 43 |
3 | Max Verstappen | Red Bull | 27 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 26 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 22 |
6 | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo | 10 |
7 | Lando Norris | McLaren | 8 |
8 | Kevin Magnussen | Haas | 8 |
9 | Nico Hülkenberg | Renault | 6 |
10 | Pierre Gasly | Red Bull | 4 |
11 | Lance Stroll | Racing Point | 2 |
12 | Alexander Albon | Toro Rosso | 2 |
13 | Daniil Kvjat | Toro Rosso | 1 |
14 | Sergio Perez | Racing Point | 1 |
15 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 0 |
16 | George Russell | Williams | 0 |
17 | Robert Kubica | Williams | 0 |
18 | Daniel Ricciardo | Renault | 0 |
19 | Carlos Sainz | McLaren | 0 |
20 | Romain Grosjean | Haas | 0 |
Skupni vrstni red 2019, konstruktorji (2/21):
# | Moštvo | Dirkaška zasedba | Točke |
1 | Mercedes | Hamilton, Bottas | 87 |
2 | Ferrari | Vettel, Leclerc | 48 |
3 | Red Bull | Verstappen, Gasly | 31 |
4 | Alfa Romeo | Räikkönen, Giovinazzi | 10 |
5 | McLaren | Norris, Sainz ml. | 8 |
6 | Haas | Grosjean, Magnussen | 8 |
7 | Renault | Ricciardo, Hülkenberg | 6 |
8 | Toro Rosso | Kvjat, Albon | 3 |
9 | Racing Point | Perez, Stroll | 3 |
10 | Williams | Kubica, Russell | 0 |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje