Milansko podjetje bo lahko brez omejitev izvedlo dve tridnevni testiranji, s katerimi bo poskušalo priti do dna novim težavam z gumami, ki so se pojavile v nedeljo.
V Silverstonu je prejšnji konec tedna kar petkrat razneslo gumo, štirikrat na nedeljski preizkušnji, kar je razburilo številne dirkače in moštva, ki se že celo sezono pritožujejo nad letošnjimi različicami gum. Te se prehitro obrabljajo, zaradi česar morajo dirkači na dirkah opraviti tudi večje število postankov.
Todt: Moštva imajo proste roke
"Naša prioriteta je zagotoviti varnost za vse udeležence v formuli ena. Verjamemo, da za varnost na dirki v Silverstonu ni bilo najbolje poskrbljeno," je dejal predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Jean Todt in dodal: "Sprejeli smo odločitev, da imajo moštva proste roke pri izbiri dirkačev za testiranje gum, saj želimo čim prej rešiti težave z nedeljske dirke. Zdi se mi primerno, da teste opravijo na dirkališču, kjer so se pojavile največje težave."
Razmišljanje za varnostnim avtomobilom
O Pirellijevem polomu na nedeljski dirki so spregovorili številni dirkači. Še najbolj jezen je bil, razumljivo, Lewis Hamilton, ki je po štartu ostal na čelu kolone in tam ostal do 8. kroga, ko mu je nenadoma razcefralo zadnjo levo gumo, zaradi česar je moral na prisilni postanek. "Vse skupaj je nesprejemljivo! Varnost je vselej na prvem mestu. Lahko bi se zgodilo, da bi se kdo zaradi težav z gumami resno poškodoval. Ko smo se vozili za varnostnim avtomobilom, sem pomislil, da bodo začeli težave jemati resno šele takrat, ko jih bo nekdo pošteno skupil," je dejal Britanec, medtem ko je bil njegov moštveni kolega in zmagovalec dirke Nico Rosberg precej bolj miren: "Do takšnega položaja ne bi smelo priti. Storiti moramo vse, da nastale težave rešimo in poskrbimo, da bodo gume zdržale dalj časa."
Button: Vprašanja bodo ostala
Jenson Button si z McLarnom letos ne obeta vrhunskih izidov, na domači dirki je bil šele 13., njegov moštveni kolega Sergio Perez je odstopil šest krogov pred koncem. "Če bomo še naprej uporabljali te gume, bodo vprašanja glede varnosti ostala. Imeli smo veliko sreče, da se ni zgodilo kaj hujšega. Razlog, zakaj še nimamo novih gum, je ta, da jih niso odpisala še vsa moštva," je dejal svetovni prvak iz leta 2009 in nadaljeval: "Menim, da je treba varnost vselej postaviti na prvo mesto. Upam, da se vsi zavedajo, da imamo precej večje težave, kot smo sprva mislili. Ta konec tedna je razneslo kar pet gum in ne zanima me, ali je razlog v gumi ali v ostrih robnikih - končni rezultat je isti."
Sklenil je: "To je zelo nevarno za dirkača in za vse, ki tedaj vozijo za njim, saj delci gum letijo po zraku in te lahko zelo hitro zadenejo."
Massa: To je nesprejemljivo!
"To, kar se je zgodilo z gumo, je nesprejemljivo. Ne samo zame, tudi za številne druge dirkače, ki so imeli podobne težave. K sreči se ni zgodilo nič resnejšega, a bilo je zelo blizu. Dirka se je zame začela fantastično! Odlično sem štartal, uspel mi je sijajen prvi krog, bil sem hiter, potem pa mi je razneslo gumo, zaradi česar sem izgubil vse možnosti za uvrstitev na zmagovalni oder," je dejal Felipe Massa, ki je moral v 11. krogu opraviti prisilni postanek. "Vse je nevarno. Delci letijo po zraku, nato so razmetani po stezi. Težko je dirkati s takšnimi gumami, ker si ne upaš dirkati na polno. Ko sem zamenjal gumo, sem začel razmišljati, da jo lahko ob preagresivni vožnji znova raznese. To res ni prijetno, zato moramo storiti vse, da se rešimo iz te zagate," je še povedal Brazilec.
Po dirki se je glavne tematike dotaknil tudi njegov moštveni kolega Fernando Alonso. "Ko je Perezu razneslo gumo, me je bilo pošteno strah, hkrati pa sem imel tudi ogromno sreče, saj sem se stiku izognil morda za centimeter," je poudaril Španec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje