Kritikov je bilo lansko sezono ogromno, motil jih je predvsem zvok šestvaljnikov, za nameček so prepričani, da je zaradi novih predpisov dirkalnike precej lažje obvladovati in voziti kot v prejšnjih sezonah. Svoje argumente so podprli tudi s 17-letnim Maxom Verstappnom, ki bo letos nastopal za Toro Rosso.
Doseči želijo 1.000 konjskih moči
Na zadnjem srečanju v Katarju je skupina za strategijo v formuli ena iskala načine, kako šport napraviti zahtevnejši za dirkače, s tem pa tudi ustvariti spektakel za navijače. Eden od predlogov so močnejši motorji, ki bi dosegli do 1.000 konjskih moči. Ob upoštevanju nižanja stroškov bi to lahko dosegli z večjo količino goriva - ta zdaj znaša 100 kilogramov na dirko -, prav tako tudi s spremembami predpisov glede pretoka le-tega. S tem bi se izognili popolni predelavi motorjev, s čimer bi se stroški dvignili v nebo. Hkrati želijo motorje narediti glasnejše. O vsem tem bodo tehnični direktorji v formuli ena debatirali v drugi polovici januarja. Vseeno ne gre pričakovati, da bodo kakršne koli spremembe na tem področju nastopile pred začetkom sezone 2017.
Mednarodna avtomobilistična zveza se z moštvi že dogovarja o možnosti, da bi imeli dirkalniki višji podtlak, širše gume in na splošno bolj zlovešč videz že pred začetkom sezone 2016.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje