Vettlu, ki je lansko sezono sklenil z neverjetnimi devetimi zaporednimi zmagami in je tako v velikem slogu ubranil naslov svetovnega prvaka, letos ne gre vse po načrtih. Že na uvodni dirki v Melbournu je odstopil, nato pa na naslednjih treh dirkah vknjižil zanj skromnih 33 točk.
Nemec je že večkrat izrazil nezadovoljstvo nad vsemi spremembami v predpisih, ki so začeli veljati z letošnjo sezono, prepričan je, da se kraljica motošporta počasi, a vztrajno oddaljuje od njenega bistva in postaja vse bolj umetna.
Vtis letošnje sezone neprimerno slabši
Časi izjemno hrupnih in zmogljivih dirkalnikov s konca osemdesetih in začetka devetdesetih let prejšnjega stoletja so davno mimo. Letos so ljubitelje tega športa negativno presenetili precej tišji šestvaljni turbomotorji, ki so tudi varčnejši od lanskih. "Formula ena je šport, ki je postal slaven zaradi glasnosti in nevarnosti," je za nemški časnik Focus dejal Heppenheimčan in dodal: "Že v primerjavi z lansko sezono je vtis letošnje neprimerno slabši. Veliko tvegamo, da izgubimo bistvo motošporta." Štirikratni svetovni prvak je poudaril, da bi veliko raje sedel v dirkalnik z deset- ali dvanajstvaljnim motorjem, ki bi imel vsaj tisoč konjskih moči. "Raje bi nastopal z dirkalniki, ki so izjemno hitri. Moram se počutiti, kot da bi krotil zmaja ali zver," je poudaril.
Sklenil je: "V tem trenutku še nisem popolnoma osvojil dirkalnika red bulla RB10, saj se ne odziva tako, kot bi si želel. V zaviranju in v zavojih mi zaradi tega manjka veliko samozavesti." Nemec upa, da bo pota stare slave našel ta konec tedna v Barceloni, ko je na sporedu dirka za VN Španije - preizkušnja, ki jo je dobil leta 2011. Lani je v Kataloniji osvojil četrto mesto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje