Avstralcu je zmago preprečil splet okoliščin, predvsem taktika postanka več od končnega zmagovalca Vettla, ki je v Suzuki zmagal že četrtič v karieri. Po dirki je bil Webber sicer zadovoljen, da je vnovič stopil na zmagovalni oder, a nekaj grenkobe je vseeno ostalo.
V 25. krogu sporočili za tretji postanek
"Po prvem postanku so mi iz boksov dejali, da še vedno dirkam s taktiko dveh postankov. Načrtovali smo, da bom mirno vozil za Grosjeanom in ga nato napadel med 28. in 31. krogom. Toda že v 25. krogu so mi nato sporočili, da bom moral v bokse zaviti še tretjič," je med drugim po dirki povedal 36-letnik in poudaril, da je moštvene ukaze pač treba spoštovati.
Gume bi bile preveč uničene
"Ključna je bila vožnja pred prvim postankom. Dirko smo začeli z upanjem, da bosta morda dovolj že dva postanka, če bosta naša dirkača le izognila gneči. Tako pa je Mark že zelo hitro začel pritiskati na Romaina in s tem precej obrabil svoje gume," je pojasnil vodja moštva Red Bull Christian Horner. 36-letni Avstralec, ki letos dirka zadnjo sezono v formuli ena, je v 7. krogu iz boksa dobil ukaz, naj pazi na obrabo gum in naj, če ne more prehiteti vodilnega Romaina Grosjeana, nekoliko popusti in ga znova napade, ko se bo bližal prvi postanek. Tega je moral vendarle opraviti (že) v 12. krogu. "Prvi postanek je moral opraviti zelo hitro, zaradi česar smo pozneje prišli do sklepa, da se mu taktika z dvema postankoma po vsej verjetnosti ne bo obnesla, saj bi imel gume v končnici dirke preveč uničene," je dodal Horner.
Za nameček proti koncu obstal še v gneči
"Na koncu je bilo vse podobno šahovski igri. Sebastian je dobro skrbel za svoje gume in odpeljal pet krogov več, kot smo pričakovali, zato je po prvem postanku s svežimi gumami in drznim prehitevanjem v ravnini ob boksih hitro na čelu kolone zamenjal Grosjeana. Takrat je vedel, da je njegov edini pravi tekmec ostal Mark, ki pa je dirkal z drugačno taktiko, prek katere je imel v končnici dirke mehkejšo, torej hitrejšo različico gum," je povedal Horner, ki si poleg dirkaškega naslova svetovnega prvaka za Red Bull želi osvojiti tudi konstruktorskega. Na prejšnjih dveh dirkah se Webber ni dokopal do točk - v Singapurju mu je krog pred koncem eksplodiral motor, tako da je dirko končal na 15. mestu, v Južni Koreji je odstopil.
"Po zadnjem postanku je Mark hitro nadomestil zaostanek za Grosjeanom, ki pa ga ni takoj prehitel, nato je obstal v gneči, in vse možnosti po zmagi so splavale po vodi. Vseeno je bilo lepo videti, kako je prehitel Francoza in Red Bullu pomagal do dvojne zmage," je sklenil Horner.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje