Mnenja na konferenci z naslovom EuroBasket 2013: Učinki in priložnosti za razvoj Slovenije so povedali Iztok Rems, generalni direktor Košarkarske zveze Slovenije, Boštjan Lajovic, v. d. direktorja Urada Vlade Republike Slovenije za komuniciranje, mag. Samo Hribar Milič, predsednik in generalni direktor Gospodarske zbornice Slovenije, Marjan Batagelj, predsednik upravnega odbora Postojnske jame, in Aljuš Pertinač, državni sekretar na Ministrstvu za izobraževanje znanost in šport.
Slika bo dosegla 200 milijonov gledalcev
Rems je dejal, da jih je finančna kriza le še bolj motivirala pri organizaciji prvenstva: "Do začetka prvenstva je še 84 dni, odštevamo ure, ne dneve. Ko smo dobili prvenstvo, se ljudje niso zavedali, za kako veliko tekmovanje gre. Zdaj se to ve. V Slovenijo bo prišlo preko 1.000 novinarjev. Slika bo šla v 170 držav, dosegla naj bi okoli 200 milijonov gledalcev. Kriza je še dodatni izziv, da z manj denarja izpeljemo prvenstvo. Lahko povem, da je 85 odstotkov sponzorskih pogodb že podpisanih. O učinkih prvenstva bom navedel en podatek, in to je, da pričakujemo preko 400.000 prenočitev več kot sicer."
Lajovic: Uveljavitev 'I feel Slovenia'
Lajovic napoveduje dokončno uveljavitev znamke 'I feel Slovenia': "Urad vlade v prvenstvu vidi priložnost, da dokažemo, kaj znamo in zmoremo. Da dokažemo, da znamo organizirati množične prireditve. Prvi odzivi promocije po državah udeleženkah, sploh po republikah nekdanje skupne države, so izjemno dobri. Urad skrbi za znamko 'I feel Slovenia' in pričakujem, da jo bomo dokončno uveljavili."
Kriza ni takšna, da dogodek ne bi dobil priložnosti pri oglaševalcih
Hribar Milič ima med drugim v načrtu srečanja s partnerskimi gospodarskimi zbornicami: "Vsak dogodek, ki dvigne prepoznavnost Slovenije, pripomore k temu, da imamo nova delovna mesta. Prvenstvo je enkratna priložnost za promocijo. Mi imamo v načrtu, da bomo v povabili partnerske gospodarske zbornice, da se udeležijo več dogodkov. Dogovor imamo tudi, da se srečamo z ruskimi poslovneži, čeprav je treba dodati, da je zanje Slovenija kot trg majhen izziv. Večje učinke pričakujem po samem prvenstvu. Je pa prvenstvo največja priložnost za podjetja, ki imajo končne produkte in pa za tiste, ki želijo dvigniti svoj ugled v družbi. Prvenstvo je tudi priložnost, da se pojavijo novi izdelki in storitve. Kriza je, a ni takšna, da dogodek ne bi dobil priložnosti pri oglaševalcih."
Batagelj: Septembra bo marsikdo postal 'lačen'
Batagelj med drugim opozarja pred septembrskim dvigom cen, s čimer bi si država napravila medvedjo uslugo: "Takšne priložnosti slovenski turizem ne bo imel tako kmalu. Zadali smo si, da bomo imeli zaradi prvenstva 4.000 obiskov več kot sicer. Prvenstvo je priložnost, da Slovenija pokaže iskren obraz. A menim, da se turistični delavci še premalo pogovarjajo o tem. Nekako v tem smislu, če bodo turisti prišli, bodo, sicer bo enako kot lani. Septembra bo marsikdo postal lačen in bo dvignil cene, kar pa je slaba dobrodošlica turistom, saj bo nastal vtis, da smo dragi. V turizmu načeloma velja, da imaš vsak dan popravni izpit. A za vsako napako dolgo plačuješ."
Pertinač: Prvenstvo je nacionalni projekt
Pertinač pa meni, da bo imelo prvenstvo večplastne pozitivne učinke: "Ministrstvo je pri prvenstvu najbolj vključeno pri prenovi dvoran. Drugi del je organizacija dogodka, pri čemer si bomo prizadevali za udeležbo šolske mladine. Sicer pa z veliko naklonjenostjo gledamo na ta dogodek in se ga veselimo. Gre za promocijo športa kot kot dela slovenskega življenjskega sloga. Gre za nacionalni projekt. Gre za dvig nacionalne zavesti in tudi za čisto osebni vidik, saj se vsak počuti ponosnega, da bo prvenstvo v Sloveniji. Skratka, gre za optimizem v težkih trenutkih."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje