Svetovni prvak je po 2. dnevu sicer šele na tretjem mestu, a z majhnim 13,3 sekunde velikim zaostankom za Fincem Jarijem Mattijem Latvalo. Vmes je še en Finec Mikko Hirvonen, ki ima štiri sekunde naskoka pred Loebom.
Ker je bila razlika pri vrhu ves čas majhna, so se pred koncem dneva vsi vozniki izogibali prvega mesta, saj to pomeni, da mora ta voznik zadnji dan kot prvi pričeti vse hitrostne preizkušnje, kar avtomatično pomeni nekaj sekund počasnejšo vožnjo od optimalne.
Ni mu uspelo doseči 20 sekund prednosti
Hirvonen si je ravno na ta račun prvi dan privozil 27,8 sekunde pred Loebom, ki je vse hitrostne etape začel kot prvi. Drugi dan se je slika obrnila, Loeb je nižal zaostanek iz hitrostne preizkušnje v hitrostno preizkušnjo. Za cilj si je zadal prednost 20 sekund, ki bi mu zadoščala pred zadnjim dnem. Pred zadnjo sobotno preizkušnjo je imel le 4 sekunde prednosti, zato se je odločil, da bo zadnjo preizkušnjo vozil počasneje.
Vrstni red po 2. dnevu (13/18 HP-jev): 1. J.-M. LATVALA/M. ANTILLA FIN/ford focus 2:57:29,0 2. M. HIRVONEN/J. LEHTINEN FIN/ford focus +9,3 3. S. LOEB/D. ELENA FRA/MON/citroen C4 13,3 4. D. SORDO/M. MARTI ŠPA/citroen C4 15,7 5. F. DUVAL/E. CHEVALLIER BEL/FRA/ford focus 1:40,9 6. U. AAVA/K. SIKK EST/citroen C4 2:49,8 7. P. SOLBERG/P. MILLS NOR/VB/subaru impreza 2:52,8 8. P. G. ANDERSSON/J. ANDERSSON ŠVE/suzuki 4:31,0
S. J.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje