Razlog se skriva v znižanju stroškov tekmovanja, ki ga je obljubila Fia. Citroen pa naslednje leto vseeno ne bo povsem odsoten iz svetovnega prvenstva, saj bodo dvakratnemu svetovnemu prvaku Sebastienu Loebu zagotovili avto, ki bo tekmoval v zasebnem moštvu.
Sezona v dva dela
Leto 2007 prinaša tudi veliko spremembo v koledarju tekmovanju, saj bo po novem svetovno prvenstvo razdeljeno na dva dela. Svetovno prvenstvo bo obsegalo le osem ali devet dirk (od avgusta do junija), z avgustom 2007 pa bo svetovno prvenstvo razdeljeno na dve koledarski leti. Naslednji svetovni prvak bo tako postal tisti dirkač, ki bo najbolj uspešen med avgustom 2007 in majem 2008. S tem bodo zmanjšali predvsem stroške tekmovanja.
Reli, spored sezone 2006: 20.-22. 1.: MONTE CARLO 3.-5. 2.: ŠVEDSKA 3.-5. 3.: MEHIKA 24.-26. 3.: ŠPANIJA 7.-9. 4.: FRANCIJA 28.-30. 4.: ARGENTINA 18.-21. 5.: SARDINIJA 2.-4. 6.: GRČIJA 11.-13. 8.: NEMČIJA 18.-20. 8.: FINSKA 1.-3. 9.: JAPONSKA 22.-24. 9.: CIPER 13.-15. 10.: TURČIJA 27.-29. 10.: AVSTRALIJA 10.-12. 11.: NOVA ZELANDIJA 1.-3. 12.: VELIKA BRITANIJA
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje