Dirkalniki za seboj valijo oblake prahu in gledalcem se ta zaje do zadnje pore v telesu. Še posebej trpi oprema snemalcev in fotografov. Fini prah sodobni elektronski opremi ni najbolj prijazen. Seveda je prah posebno poglavje tudi za dirkače. Sovoznik Andreja Jereba Miran Kacin pravi, da ta sicer ni velik problem, če upoštevaš pravilo in mu ne dovoliš na noben način priti v notranjost avtomobila. Torej nikakršnega odpiranja stranskih stekel ali kaj podobnega. Tu pa že nastopi druga značilnost relija Akropolis, vročina.
Vroče v zraku in dirkalniku
V četrtek je bilo v Atenah 39 stopinj Celzija in kar predstavljajte si kakšno vročino morajo prenašati posadke v dirkalnikih. V njih naj bi bilo še kakšnih 15 stopinj več in zato je vdržljivost in koncentracija voznikov ter njihovih sovoznikov res spoštovanja vredna. K sreči se je v Grčiji zdaj „ohladilo“ in termometer je včeraj kazal znosnih 30 stopinj. Morda največja posebnost pa so ceste po katerih poteka ta legendarni reli. Na nekaterih odsekih si sploh ne zaslužijo tega imena.
Jereb med najbolj atraktivnimi
Grobo kamenje, luknje in skale so vzrok neštetim predrtim pnevmatikam, odtrganim kolesom, zviti pločevini in posledično seveda odstopom. Praktično ga ni junaka, ki mu grške ceste med dirko ne bi ponagajale. To pa se je že prvi dan zgodilo našemu mojstru vrtenja volana Andreju Jerebu. Res pravi užitek ga je bilo gledati na petkovih dopoldanskih hitrostnih preizkušnjah. Na prvi, kjer je bil tudi zanimiv skok je bil tudi med najbolj atraktivnimi. Opaziti je bilo njegovo odločenost in željo po uspehu. V eni izmed hitrostnih preizkušenj je postavil celo tretji čas v svojem razredu PWRC in je skupno zasedal peto mesto z zgolj pol minutnim zaostankom za vodilnim.
Smola se drži slovenske posadke
V popoldanskem delu petkovega dne pa znova nastopi zgodba o specifičnosti grškega relija. Jereb se je izogibal skali, se ob tem zavrtel in z Miranom sta potrebovala kar osem minut, da sta se izkopala iz mehkega prahu, ki je bil nakopičen ob cesti. Vrhunska uvrstitev je tako splavala po vodi. V reliju je res ogromno dejavnikov, ki vplivajo na rezultat. Izolan pa še naprej nima sreče. Danes dopoldne se mu je najprej predrla pnevmatika, nato se je polomil še volanski sistem. A relija še ni konec in slovenski navijači, ki jih je v Atene prišlo kar nekaj, bodo lahko še stiskali pesti za svojega ljubljenca.
Leon Andrejka
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje