Ta del prodaje vstopnic bo potekal istočasno kot že prej predvidena tretja faza, v kateri bodo lahko karte kupovali vsi ljubitelji nogometa, ne glede na to, iz katere države prihajajo.
Zatajili tudi močni nogometni trgi
Mednarodna nogometna zveza se je za dodatno fazo prodaje zvezam držav udeleženk odločila, ker v prvi fazi - ta se je končala v sredo - ni bilo pričakovanih stopenj prodaje. Skorajda vse zveze so prodale manj vstopnic, kot so jih imele na voljo. Po poročanju časnika Süddeutsche Zeitung je celo Nemška nogometna zveza (DFB) dobila le po kakšnih tisoč naročil za vsako tekmo (po podatkih Fife skupno 6.700), čeprav je imela Nemčija za tekme z Avstralijo, Gano in Srbijo pravico do skupno 21.000 vstopnic. Prav tako sta se s slabo prodajo vstopnic soočili še dve močni evropski ekipi, Anglija in Nizozemska.
Zaenkrat do tisoč Slovencev na tekmi
Po besedah vodje marketinga pri Nogometni zvezi Slovenije (NZS) Uroša Staniča, ki je številke predstavil po sredinem koncu prodaje v tej fazi, si bo nastope Slovenije v JAR-u v živo ogledalo več kot tisoč slovenskih navijačev; toliko naj bi jih privabili tekmi z ZDA in Anglijo, polovica manj pa si je priskrbela karte za dvoboj z Alžirijo.
Dodaten čas za razmislek in nakup
"Razširitev prodajne faze bo omogočila vsem navijačem, da si bodo lahko vstopnice zagotovili po uradnih kanalih z odobritvijo FIFA," so iz krovne svetovne organizacije pojasnili vzrok za razširitev prodaje. Prednost pri neprodanih vstopnicah za posamezne udeleženke - te so imele pravico do 12 odstotkov kapacitete posameznih stadionov - bodo najprej dobili njihovi tekmeci. V prvih dveh fazah prodaje je Fifa za SP 2010 prodala sicer 674.000 vstopnic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje