Slavni rumeni dres je v promocijske namene oblekel vezist nemškega Wolfsburga in brazilske reprezentance Luiz Gustavo, ob tem pa je brazilski selektor Luiz Felipe Scolari opomnil glavne konkurente, da ga nameravajo po svetovnem prvenstvu z novim naslovom svetovnih prvakov dodatno oplemenititi.
"Dres je videti fantastično; edina stvar, ki na njem manjka, je šesta zvezdica. To nameravamo po domačem svetovnem prvenstvu spremeniti," je dejal Scolari. Na prireditvi je bil tudi dvakratni svetovni prvak z brazilsko reprezentanco, legendarni Ronaldo.
Več milijard vreden trg in dva velikana
Brazilski dres je Nikov najbolje prodajani reprezentančni dres, ameriški športni velikan pa v Braziliji zasluži na milijarde dolarjev. Tudi v prihodnjem letu se bosta Nike in Adidas udarila za prevlado na pet milijard evrov vrednem trgu nogometne športne opreme. Nemški velikan je pred kratkim podaljšal dogovor s Fifo o uradnih žogah ter o dresih za sodnike in prostovoljce v sklopu svetovnih prvenstev do leta 2030.
Nike ima "pod seboj" Brazilijo in Neymarja
Nike ima na drugi strani uspešen dogovor z brazilsko nogometno zvezo vse od leta 1997, hkrati pa je tudi neposredni pokrovitelj enega glavnih brazilskih zvezdnikov na prihajajočem prvenstvu, napadalca Barcelone Neymarja. Ob tem ima že dosežen dogovor o zagotavljanju opreme z desetimi udeleženci turnirja, Adidas in Puma pa imata dogovor z osmimi ekipami. A prve štiri reprezentance na lestvici Fife - Španija, Nemčija, Argentina in Kolumbija - uporabljajo Adidas.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje