Marsikoga je presenetila nogometna naveza s košarkarskim superzvezdnikom onkraj Atlantika, a skupina FSM (Fenway Sports Management), hčerinsko podjetje FSG-ja (Fenway Sports Group), lastnika Liverpoola, pojasnjuje, da gre za pretkano tržniško potezo, ki bo koristila tako Liverpoolu kot tudi Jamesu, košarkar pa je kot del dogovora v last dobil manjšinski delež delnic kluba z Anfielda.
LeBron James prinaša dobiček
FSM bo sodeloval z dvakratnim najkoristnejšim igralcem Lige NBA in njegovim podjetjem LRMR Marketing & Branding, ki ga je košarkarski superzvezdnik ustanovil s poslovnim partnerjem in profesorjem na Univerzi v Južni Kaliforniji, Maverickom Carterjem. FSM in LRMR se bosta osredotočala predvsem na nove tržniške priložnosti za Jamesove že obstoječe projekte, širjenje bazena njegovih pokroviteljev in iskanje novih sodelovanj z najprepoznavnejšimi znamkami v svetu športa. Ob tem bo FSM lahko postavil na trg svoje izdelke z LeBronovim imenom in podobo. Lastnik Liverpoola John W. Henry je ob prevzemu kluba oktobra lani dejal, da bo preuredil finančno strukturo kluba in poskrbel za nov dolgoletni finančni načrt ter pri tem uporabil svoje bogate zveze v športnem svetu. Kot kaže je svoje obljube že začel izpolnjevati ...
Veliki obeti na ameriškem in azijskem trgu
"Gre za močno sodelovanje med FSM-jem, LRMR-jem in g. Jamesom. Malo je športnikov, ki bi bili v svetu tako prepoznavni, kot je LeBron," je dejal predsednik nogometnega kluba Liverpool Tom Werner. Dodal je: "Vzhičeni smo, da bo James del Liverpoolove družine. LeBron in Liverpool sta v svetu športa zelo prepoznavna, še posebej v Aziji. Menimo, da lahko James in Liverpool skupaj v tržniškem smislu dosežeta novo raven, ki je morda brez medsebojne pomoči ne bi. LeBron bo določena vrata na trgu odprl Liverpoolu, ta pa bo uslugo vrnil." Z drugimi besedami: Liverpool bo Jamesu pomagal pri boljši prepoznavnosti v Aziji, LeBron pa bo rdečim z Anfielda pomagal pri boljši prepoznavnosti v ZDA. FSM bo prav tako upravičen tudi do dogovorjenega kosa vsake finančne pogače, ki jo bo košarkar zaslužil z njegovo pomočjo.
Nenavaden posrednik
Še bolj nenavadno je dejstvo, da se je vse skupaj začelo pri ameriški legendi hiphopa Dr. Dre-ju, sicer velikem navijaču Liverpoola. Ta je z Jamesom izumil izjemno zmogljive športne slušalke, imenovane PowerBeats, ki jih je spomladi leta 2010 predstavil na Fenway Parku v Bostonu. Tam je spoznal Henryja in Wernerja, v katerih je videl potencialna poslovna partnerja, po Liverpoolovem prevzemu oktobra lani pa je LeBronu predlagal, da združita moči z enim najvplivnejših Bostončanov. Po večkratnih poslovnih srečanjih v Omahi februarja se je to naposled tudi zgodilo.
LeBronov poslovni partner zelo zadovoljen
"Tom in John sta pred leti ustanovila inovativno podjetje, ki ima v lasti ene največjih klubov in najprepoznavnejših znamk v svetu športa," je poudaril Carter, LeBronov poslovni partner in soustanovitelj podjetja LRMR Marketing & Branding. Dodal je: "Tako kot LRMR je njuno podjetje hitro rastoče. Imata veliko energije in strasti za svoje delo, zato o uspehu niti malo ne dvomim. S sodelovanjem bomo poskrbeli, da si bomo skupaj pripravili več poslovnih priložnosti, ne le v Združenih državah, temveč tudi v preostalem svetu."
James želi čim prej obiskati Anfield
"Počaščen sem, da lahko sodelujem s Henryjem in Tomom Wernerjem," je ob vsem tem dejal član Miami Heata, ki je profesionalni košarkar postal leta 2003. Nadaljeval je: "Tako kot jaz gojita veliko strast do športa. Zelo je pomembno, da sodelujem s poslovnimi partnerji, ki imajo šport v krvi." V intervjuju za Wall Street Journal je še dodal, da nestrpno čaka trenutek, ko bo oblekel Liverpoolov dres in obiskal legendarni Anfield. Sklenil je: "Liverpool je eden najprepoznavnejših in najpomembnejših klubov v športnem svetu, in zelo sem počaščen, da sem del vsega tega."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje