Zanimanje za spominske vstopnice, ki se prodajajo v gostilnah po Prekmurju in drugod po Sloveniji, je ogromno. Naročila prihajajo tudi iz tujine.
"Na naš naslov dežujejo tudi naročila iz vse Evrope. Hrvaška, Nemčija, Rusija, Ukrajina, Velika Britanija, Avstrija, Belgija in številne druge države so se vpisale na seznam čarno-bejlih privržencev," so zapisali na klubski spletni strani.
Nogometni navdušenci spominske vstopnice lahko kupijo le še danes in v soboto. Mura je imela sicer največji obisk po podatkih Nogometne zveze Slovenije v tej sezoni na tekmi državnega prvenstva proti Olimpiji, ko se je v Fazaneriji zbralo 4400 gledalcev.
Sobočani na lestvici Prve lige Telekom Slovenije zasedajo peto mesto z 41 osvojenimi točkami. Igrali bodo tudi v finalu Pokala Slovenije proti lendavski Nafti. Tekma bo na sporedu 24. junija na Brdu pri Kranju.
Kljub preboju v finale, jih je Küpi karto še bolj navdušil
"Hvala, hvala, prav vsem! Še enkrat in to vsak dan, bi se rad zahvalil navijačem, za odziv na to akcijo. Tudi sam sem kupil kar veliko kart," je bil na Brdu vzhičen Luka Bobičanec, a ne nad finalom Pokala Slovenije, temveč nad akcijo Küpi karto.
"Že zdaj je čudo in nas vse preseneča v klubu. Me veseli, da se s pristopom, delavnostjo lahko odkupimo navijačem za podporo in pripadnost klubu," je nad pokoronsko podporo navijačev navdušen trener Ante Šimundža, ki se je kot Bobičanec po torkovem pokalnem uspehu najbolj nasmejal ravno ob omembi akcije Küpi karto.
33 različnih podob po ceni 5 evrov
Soboški klub je pred začetkom nadaljevanja Prve lige po trimesečnem prisilnem premoru zaradi izbruha epidemije novega koronavirusa v Sloveniji zagnali akcijo prodaje spominskih vstopnic Mi smo Mura s sloganom Küpi karto. Na voljo je 33 spominskih vstopnic, vsaka stane pet evrov. Na 33 vstopnicah so portreti vseh igralcev, trenerjev in tudi portret navijačev Black gringosov.
Fazanerija trikrat razprodana, povprečno 2807 ljudi na tekmo
Naletela je na ogromen odziv tudi ob upoštevanju navijaškega stanja v Murski Soboti ter zasedenosti tribun v prvem delu sezone. Tribune Fazanerije so bile v veliki meri več kot dvotretjinsko zasedene, na domači tekmi proti Olimpiji (rekordnih 4.400) ter na dveh proti Mariboru pa so navijači tribune zavzeli celo v večji meri kot zapoveduje uradna kapaciteta stadiona.
Po podatkih NZS-ja sprejme Fazanerija 3782 gledalcev, povprečni obisk v tekoči sezoni pa je znašal po uradnih podatkih Prve lige točno 2807 gledalcev na domačo tekmo Mure.
Čarno-bejla gostilna tudi v Kočevju
Kljub dvema organizacijskima propadoma - NK Mura je ugasnila leta 2005, ND Mura 05 pa leta 2013 - velja Mura za enega najbolj priljubljenih klubov v Sloveniji. Prodaja spominskih vstopnic v kar 55 pomurskih čarno-bejlih gostilnah pa je kljub temu presegla vsa pričakovanja. Za dobro mero so v četrtek dodali še 56. črno-belo gostilno, prvo izven pomurskega območja in to v Kočevju, ob tem pa še začeli prodajati spominske vstopnice v tujini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje