Eno nosilnih vlog v kampanji ima tudi plavalec Alen Kobilica. Foto: Osebni arhiv Alena Kobilice
Eno nosilnih vlog v kampanji ima tudi plavalec Alen Kobilica. Foto: Osebni arhiv Alena Kobilice

V tem času pa želijo tudi sporočiti javnosti, koliko jim šport pomeni in koliko truda je treba vložiti za dosego vrhunskih rezultatov.

Prihodnje leto bo za slovenski šport posebno, ker se bodo na paraolimpijskih igrah v brazilskem Riu predstavile naše športnice in športniki, ki bodo vnovič konkurirali za najvišja mesta. Prvič v zgodovini slovenskega paraolimpizma se naše športnice in športniki srečujejo z novo vrsto marketinškega pristopa.

Zveza za šport invalidov Paraolimpijski komite (ZSIS-POK) je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Bruketa&Žinić OM pripravila medijsko kampanjo, v kateri širši slovenski javnosti predstavljajo želje in ambicije naših vrhunskih paraolimpijskih športnikov. Junakinje in junaki kampanje so Lena Gabršček (odbojka sede), Natalie Finkšt (boccia), Darko Đurić (plavanje), Alen Kobilica (kolesar) in Primož Jeralič (kolesar).
Kolesar Primož Jeralič je navdušen nad kampanjo, katere osrednja ideja je, da je vse v glavi, in tudi nad profesionalizmom, s katerim je bila izpeljana: "Končno lahko delček našega športnega življenja delimo tudi s širšo publiko. S spoti, ki smo jih posneli, želimo pokazati, da je za vrhunske rezultate v športu invalidov potrebno trenirati trdo, če želiš konkurirati svetovni konkurenci. Ljudem je potrebno pokazati, da biti športnik invalid ni samo dvakrat oziroma trikrat izvajati športno aktivnost na teden, temveč je šport potrebno živeti, svoje življenje je potrebno podrediti športu, če želiš uspeti in osvojiti zastavljen cilj. Upam, da nas bodo opazili tudi potencialni sponzorji in donatorji, ki bodo v našem delu videli svojo priložnost in skupaj z nami zgradili zgodbo o uspehu, sodelovanju in vzajemnosti. Mislim, da bo kampanja prinesla večjo prepoznavnost tako športnikov invalidov kot samega športa invalidov. Želim si, da bi preko kampanje, ki je vrhunsko izdelana, invalidi prepoznali, da življenja zaradi invalidnosti ni konec, ampak se odpira novo poglavje, ki ga je potrebno zaživeti. Na začetku je težko, vendar je potrebno stisniti zobe in zaupati vase in v svoje sposobnosti."
Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, pa pravi: "Ideja za kampanjo je nastala v pogovoru s slovenskimi paraolimpijci. Bili smo si edini, da je pravzaprav vse v glavi. Odločitev, kam gre tvoje življenje, je v veliki meri odvisna od tvojega razmišljanja. To nas je vodilo skozi kampanjo, s katero želimo sporočiti: če si močan v glavi, lahko prebrodiš vse ovire v življenju. To smo želeli povezati s športom in pokazati, kako mentalno močni so slovenski paraolimpijci, ki ne glede na hendikepiranost dosegajo vrhunske rezultate!"

"Prepreke so v glavi. Telo ne pozna meja."
To je glavno sporočilo medijske kampanje ozaveščanja o pomenu paraolimpijskega športa. O tem govorijo spoti, v katerih nastopajo junakinje in junaki kampanje: odbojkarica Lena Gabršček, igralka boccie Natalie Finkšt, plavalec Darko Đurić, kolesar Alen Kobilica in prav tako kolesar Primož Jeralič.
Vabimo vas, da si njihove spote ogledate na spodnjih povezavah:

Lena Gabršček:
https://www.youtube.com/watch?v=--ssWjz1kEk
Darko Đurić:
https://www.youtube.com/watch?v=H9cpkIyZwDg
Primož Jeralič:
https://www.youtube.com/watch?v=3xNbia96sok
Alen Kobilica:
https://www.youtube.com/watch?v=o6s0gjCByiM

Odštevajmo skupaj z našimi paraolimpijskimi športniki dni do Ria de Janeira!

V. R.