Pariz prilagaja infrastrukturo, da so javni prostori, prevoz in trgovine dostopni osebam z omejitvami: invalidom na vozičkih, starejšim in staršem z otroškimi vozički. Foto: Reuters
Pariz prilagaja infrastrukturo, da so javni prostori, prevoz in trgovine dostopni osebam z omejitvami: invalidom na vozičkih, starejšim in staršem z otroškimi vozički. Foto: Reuters

Omenjeni manjši delež je namenjen boljši dostopnosti šestih olimpijskih objektov. Mesto je na semaforjih dobilo tudi dodatnih 10.400 zvočnih modulov, ki so namenjeni osebam z omejenim vidom, da bi lažje prečkali križišča.

Kot pravijo mestne oblasti, je bilo do leta 2022 le 45 odstotkov mestnih stavb dostopnih invalidom, do konca leta 2025 pa naj bi jih bilo takšnih kar 91 odstotkov. Še leta 2017, ko je Pariz dobil igre, je bilo zelo malo avtobusnih postaj primernih za gibalno ovirane osebe. Enako velja za podzemni prevoz, v katerega so v tem obdobju vložili 20 milijonov evrov.
Invalidom so od leta 2019 dostopna tudi vsa volišča v mestu. Velik je tudi napredek pri podpori mentalno oviranim osebam.

Ne gre spregledati tudi podatka, da je moralo vseh 5288 prostovoljcev, ki sodelujejo in nudijo podporo udeležencem in obiskovalcem na paraolimpijskih igrah, opraviti tečaj zavedanja sodelovanja z ljudmi z različnimi omejitvami.

Mesto se zdaj tudi zaradi paraolimpijskih iger lahko pohvali s 17 četrtmi, v katerih je ljudem z različnimi omejitvami, tudi starejšim osebam, pa staršem z otroškimi vozički, dostopno prav vse, od stanovanja, prevoza, trgovin, šol, javnih kulturnih, športnih in drugih ustanov. Vse to jim je v četrti dosegljivo v 15 minutah. Samo v ta projekt so vložili več kot 8,5 milijona evrov.
Mesto Pariz zdaj dela tudi na načrtu, da bi bile otrokom z omejitvami osnovne šole dostopne v vsega v 15 minutah. Do leta naj 2026 bi bilo teh šol 244.