David Beckham je tudi oglaševalska ikona, vendar ga zdaj ne bomo več videvali v oglasih za Pepsi, kjer je bil med drugim v vlogi kavboja, deskarja in gladiatorja. Foto: EPA
David Beckham je tudi oglaševalska ikona, vendar ga zdaj ne bomo več videvali v oglasih za Pepsi, kjer je bil med drugim v vlogi kavboja, deskarja in gladiatorja. Foto: EPA

Dogovor je bil vzajemen, na obeh straneh pa ni manjkalo lepih besed ob slovesu. Beckham, ki bo to pomlad kot posojen igralec Los Angeles Galaxyja igral pri AC Milanu, je povedal, da ima na Pepsi same lepe spomine: "Vsi smo uživali v tem sodelovanju. Kdo ve, morda se še kdaj srečamo!"

Ameriški proizvajalec pijač mora seveda zaradi gospodarske krize zmanjšati stroške, zato ukrep ni presenetljiv.

33-letni Beckham je pred dvema letoma z odhodom v ZDA požel veliko medijske pozornosti. Podpisal je petletno pogodbo, vredno 250 milijonov dolarjev, vendar je bil v LA-ju pogosto poškodovan in ni mogel bistveno dvigniti tamkajšnjega zanimanja za nogomet.

Neuradno naj bi Pepsi, ki je sodeloval tudi s pop zvezdnikoma Michaelom Jacksonom in Britney Spears, Becksu za oglaševanje svojih pijač plačeval dva milijona funtov letno.

Pričakujemo lahko, da se bo še marsikatero podjetje odreklo dragim športnim zvezdam. Pred enim mesecem je proizvajalec avtomobilov General Motors sporočil, da bo leto prej "odpustil" golfista Tigerja Woodsa, prav tako pa ne bo oglaševalo med finalom ameriškega nogometa (Super Bowl), ki bo prihodnji mesec.

T. O.