Obupani so tako ponudniki športnih stav kot igralci. Trenutno je večina športnih dogodkov po vsem svetu prekinjena; na stavnicah je mogoče denar položiti le na nekaj dvobojev namiznega tenisa v Ukrajini ter nekaj nogometnih tekem v Nikaragvi in Belorusiji.
"Zelo smo zaskrbljeni. Posel je praktično ničen. Zaradi karantene so zaprte stavnice na ulicah, tudi prek spleta pa je na voljo bore malo dogodkov. Gre za globalni problem. Padec prodaje je že 90-odstoten," pravi Mathias Dahms, predsednik nemškega združenja za športne stave, ki dodaja, da so samo lani športne stave v Nemčiji obrnile 9,3 milijarde evrov.
Pred nastopom krize zaradi koronavirusa je bila cena delnice stavniške hiše Bet-at-home 40 evrov, 18. marca pa je padla na 18 evrov. Podobno se dogaja tudi s ceno GVC Holdings, matične družbe Bwin, ki je v istem obdobju iz devetih evrov padla na 3,5 evra.
Preusmeritev v virtualne športe?
Stavnice po vsem svetu so se iz športnih stav preusmerile na druga področja. Trenutno so najbolj aktualni spletni kazinoji, virtualne konjeniške dirke ter tekmovanja v e-športih.
"Industrija športnih stav je mislila, da je odporna na vse krize. A po tej s koronavirusom bo treba spremeniti poglede in usmeritev. Če se žoge maja ne bodo začele znova kotaliti, bo moralo veliko podjetij, ki se ukvarjajo s to industrijo, razmisliti o nadaljnjem obstoju," je za nemški časopis Bild dejal Dominik Beier, predstavnik avstrijskega združenja stavničarjev.
Stavci postajajo strokovnjaki za Belorusijo
Trpijo tudi igralci. Britanski profesionalni igralec stav Ersen Guven, ki je pred krizo na mesec obrnil od 7,3 do 8,6 milijona dolarjev, je obseg zmanjšal za 80 %.
"Ljudje so obupani in iščejo različne rešitve za stave. Jaz osebno se izogibam prijateljskih tekem, saj so rezultati zelo nenavadni. Usmeril sem se predvsem na beloruski nogomet," je dejal Guven.
Če bodo propadle stavniške hiše, bodo to finančno občutili tudi klubi in druge športne organizacije, saj so stavnice pomemben dejavnik na področju sponzorstva. Na primer v nemški nogometni prvi ligi imajo praktično vsi klubi pokrovitelje iz stavniških krogov.
"Industrija športnih stav je eden največjih oglaševalcev v športu. Višji delež imata le še avtomobilizem in telekomunikacije," dodaja Mathias Dahms.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje