Foto:
Foto:
Petter Solberg

Razlika med njima je po prvem dnevu le osem sekund, kar obeta boj na nož tudi v soboto in nedeljo. Solberg je imel v šesti hitrostni preizkušnji nekaj sreče, saj mu je štiri kilometre pred ciljem počila sprednja desna pnevmatika. Loeb je pod večjim psihološkim pritiskom, ker se Citroen s Peugeotom bori tudi za konstruktorski naslov. Zaradi odstopa Sainza bo delo še toliko težje. "Z obema preostalima avtomobiloma moramo priti do konca. Sebastien mora končati reli. Morda je to slabo za šport in bitko med njim in Solbergom, a dejstvo je, da tekmovanje konstruktorjev postaja pomembnejše od tekmovanja voznikov," pravi šef Citroena Guy Frequelin.

"Rekli so mi, naj pritiskam plin do konca, a naj bom ob tem previden. Ne vem točno, kaj naj storim. Menim pa, da je pomembno ohraniti dober ritem in biti skoncentriran. Lažje je narediti napako, ko upočasniš vožnjo in izgubiš koncentracijo," poudarja Francoz. Verjetno si je vsaj nekoliko oddahnil po tretjem brzincu, ko je tako kot Sainz reli končal tudi peugotovec Marcus Grönholm, lanski svetovni prvak.

Iz citroenovega moštva, ki ima pet točk prednosti pred Peugeotom, so medtem sporočili, da Sainz in njegov sovoznik Marc Marti nista poškodovana. Trikratni svetovni prvak je bil eden izmed treh voznikov, ki so bili pred zadnjo preizkušnjo v boju za naslov. Sainz in Loeb imata po 63 točk, Solberg, lani najboljši v Walesu, pa eno manj. Tudi če bi Loeb in Solberg odstopila, bi bil zmagovalec Francoz, ki ima letos več prvih mest kot Sainz. Pred odstopom je bil Španec na petem mestu. "Nisem bil dovolj osredotočen. Preprosto nisem slišal, kaj mi je Marc rekel. Zavirati nisem niti poskušal. Vozil sem v peti prestavi in ensotavno peljal naravnost," je povedal Sainz.

Četrti kandidat za naslov Britanec Richard Burns se je moral nastopu v Walesu odpovedati, saj so mu zdravniki prepovedali dirkanje, potem ko je v začetku tedna nenadoma padel v nezavest.
Vrstni red po 1. dnevu (7. HP-ju od 18-ih):  
 1. P. SOLBERG/P. MILLS                
    NOR/VB/subaru impreza    1:32:37,2 
 2. S. LOEB/D. ELENA                   
    FRA/citroen xsara            + 8,0 
 3. T. MÄKINEN/K. LINDSTRÖM            
    FIN/subaru impreza          1:32,2 
 4. C. McRAE/D. RINGER                 
    VB/citroen xsara            1:43,6 
 5. H. ROVANPERÄ/R. PIETILAINEN        
    FIN/peugeot 206             2:41,2 
 6. G. PANIZZI/H. PANIZZI              
    FRA/peugeot 206             2:49,3 
 7. F. DUVAL/S. PREVOT                 
    BEL/ford focus              3:35,2