Ta tekma je tako v letošnjem letu do zdaj tudi najbolj gledana vsebina tako na TV Slovenija kot tudi na vseh slovenskih televizijah. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času zadnjega skoka Petra Prevca ob 11.03, ko je TV Slovenija 2 gledalo kar 562.300 gledalcev (29,4 %). To je bila tudi najvišja minutna gledanost v letošnjem letu na slovenskih televizijah.
Več kot štirinajst ur programa je spremljalo v povprečju 286.700 gledalcev, starih štiri leta ali več, oz. 59 % gledalcev, ki so bili v času prenosov pred televizijskimi sprejemniki. V štirih dneh Planice 2024 je vsaj en del dogajanja videlo kar 48,2 % oz. 922.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let.
Dokumentarni potret z naslovom Prevc si je v povprečju ogledalo kar 16,5 % oz. 314.800 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja 49 odstotkov vseh, ki so bili v času predvajanja portreta pred TV-sprejemniki.
Smučarski skoki iz Planice so bili tako od četrtka do nedelje najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.
Navedenim podatkom o odlični gledanosti na TV-zaslonih pa je treba dodati še izjemno število gledalcev, ki so letošnje planiško dogajanje spremljali na spletnem portalu rtvslo.si, saj so v štirih dneh ustvarili več kot 450.000 ogledov.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost 4 leta in več, gledanost v živo in znotraj istega dneva; MMC/rtvslo.si
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje