Na 193-stranskem poročilu, ki ga je BP objavil na svoji spletni strani, so zapisali, da je odločitev "številnih podjetij in delovnih skupin" prispevala k povzročitvi nesreče, ki je nastala zaradi "več med seboj povezanih mehanskih napak, človeškega faktorja, načrtov inženirjev in njihove izvedbe ter medsebojnega sodelovanja samih skupin".
BP: ekipa operaterjev ni prepoznala opozornilnih znakov
V poročilu so BP-jevi raziskovalci zapisali, da je tako osebje BP-ja kot Transoceana, ki je bil lastnik potopljene naftne ploščadi Deepwater Horizon, ravnalo napačno pri interpretiranju varnostnega testa, v katerem bi lahko prepoznali znake, da bi naftna črpalka lahko počila.
"Ekipa operaterjev Transoceana v 40 minutah ni prepoznala opozoril in se tudi ni pravilno odzvala, ko je začel ogljikov vodik uhajati v vrtino", kar je nazadnje tudi povzročilo eksplozijo.
BP je bil v poročilu kritičen tudi do podjetja Halliburton, ki je bilo odgovorno za zamašitev vrtine. "Če zadevo poenostavimo, vrtina je bila slabo zacementirana, zato zaščitna pregrada na morskem dnu ni bila dovolj močna in ogljikov vodik iz rezervoarja se je začel iztekati v cev naftne črpalke," je dejal prvi mož BP-ja v odhodu Tony Hayward.
"Odobrili so negativen test pritiska, ki ga ne bi smeli, zaznana je bila napaka v delovanju naftne črpalke in v zapletenem sistemu ventilov in cevi (blowout preventer)," je še dejal za BBC.
Novi vodja BP-ja Bob Dudley je dejal, da interno poročilo dokazuje, da sta eksplozija in potopitev naftne ploščadi rezultat "deljene krivde mnogo udeležencev."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje