V soboto se je nekaj pred poldnevom z zgradbe železniške postaje v Novem Sadu zrušila 36 metrov dolga betonska nadstrešnica. Izpod ruševin so rešili tri ljudi, ki so življenjsko ogroženi. Predsednik Aleksandar Vučić je včeraj sporočil, da je med žrtvami osem državljanov Srbije, ena žrtev je iz Severne Makedonije, identiteta petih mrtvih pa še ni znana.
Iskanje odgovornosti
Na stotine ljudi se je sinoči zbralo na novosadskem Trgu svobode in v bližini železniške postaje, kjer so prižigali sveče. Ob šoku in žalosti je tudi vse več jeze, je poročal RTV-jev dopisnik Boštjan Anžin.
"Če enega nadstreška ni bi bilo mogoče pravilno zgraditi, potem ne vem, kaj naj rečem. Pred tremi meseci je bila postaja obnovljena," je dejal študent, ki je na postaji pogosto, saj zaradi študija redno potuje v Beograd. "To je katastrofa," je še dodal.
"Želimo izvedeti, kdo je za to odgovoren, ker nekdo je. Do zdaj ni nikoli nihče za nič odgovarjal, stvari so se vedno prikrivale in to je zdaj res kaplja čez rob," je dejala ena od mimoidočih.
Predsednik Vučić je družinam in svojcem umrlih izrazil sožalje, zahvalil se je reševalcem in delavcem, ki so pod ruševinami iskali preživele, in zahteval odgovornost.
"Višje državno tožilstvo v Novem Sadu in vlado pozivam, da odgovorne osebe kazensko preganjajo in ostro kaznujejo. Ko govorim o vladi, zahtevam tudi politično, še prej pa kazensko odgovornost," je dejal Vučić. "Skoraj neverjetno je, da 60 let nismo obnovili tega nadstreška, čeprav smo obnovili vse in v to vložili veliko denarja. Zakaj nismo obnovili le tega nadstreška? Ne vem, a nekdo bo, upam, dal odgovore," je še dejal.
Stavbo obnovili letos
Zgradbo so prvič obnovili leta 2022, a po petih mesecih spet začeli dela, slovesno so jo odprli 5. julija letos in takrat sporočili, da so za to namenili 65 milijonov evrov.
Pod betonskim nadstreškom je vsak dan hodilo na stotine ljudi, nekateri so, tudi na klopeh, čakali vlake, drugi avtobuse, ki imajo tam obračališče. Zaokrožili pa so tudi posnetki, ki naj bi dokazovali, da so na nadstrešku konec maja potekala dela, čeprav vladajoči politiki in kitajski konzorcij, ki je izvajal obnovo, trdijo, da ta del ni bil zajet v rekonstrukcijo, kar dokazujejo gradbena dovoljenja.
V opoziciji so svoj bes usmerili predvsem v ministra za promet Gorana Vesića in predsednika Vučića. Pravijo, da so krivi vsi v verigi državnega odločanja, izvajanja del in strokovnega nadzora, saj se največji infrastrukturni projekti izvajajo netransparentno in z ogromno korupcije, je še poročal Anžin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje