Plakati, ki so bili nameščeni na londonski podzemni železnici, so izzvali ostre kritike ne le propalestinskih skupin, temveč tudi običajnih državljanov. Po več kot 400 pritožbah je organ za nadzor standardov (ASA) v oglaševanju ocenil, da zemljevid, ki se pojavlja na oglasu, implicira, da so zasedena ozemlja v Izraelu. Na zemljevidu sta namreč Gaza in Zahodni breg označena zelo nejasno, s komaj vidno belo črto.
"Vemo, da so meje in status zasedenih ozemelj na Zahodnem bregu, v Gazi in na Golanski planoti predmet mednarodnega spora, in ker mislimo, da oglas nakazuje, da so omenjena območja del Izraela, smo sklenili, da je oglas zavajajoč," so zapisali v ASA.
Izraelski minister za turizem je zanikal, da oglasi vsebujejo politično sporočilo, in vztraja, da je bil glavni cilj kampanje privabiti čim več turistov v Izrael. Maja je sicer izraelsko ministrstvo za turizem priznalo, da je naredilo "profesionalno napako" glede oglasov, in napovedalo, da na oglasih ne bodo več uporabili zemljevidov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje