Številni medijski strokovnjaki so prepričani, da bo poteza televizijskih mrež ITV, Channel 4, Sky in nekaterih drugih, da v čas največje gledanosti uvrstijo oglase za prekinitev nezaželene nosečnosti, za nekatere ljudi pomenila velik korak naprej, za druge pa hudo žalitev. Kljub vsemu bodo lahko službe za načrtovanje družin tako lažje pritegnile pozornost gledalcev telenovel, dokumentarnih filmov in televizijskih nadaljevank, tiste klinike, ki ne opravljajo splava, pa bodo morale v svojih oglasih to jasno navesti.
Največja britanska starševska svetovalnica Marie Stopes International, ki med drugim opravlja tudi splave, je nad potezo navdušena, vodja marketinga Julie Douglas pa je povedala, da sicer ne vedo, ali si bodo lahko privoščili oglase v času največje gledanosti, a bodo odločitev televizijskih hiš zagotovo izkoristili. Na televizijskih programih bodo lahko v najbolj gledanem času oglaševali tudi kondome in druge načine za preprečevanje nezaželenih nosečnosti.
Časopis Independent poroča, da nova politika televizijskih hiš sovpada s prizadevanji britanske vlade, da bi zmanjšala število mladoletnih nosečnosti. Velika Britanija ima namreč največ mladoletnih nosečnosti v Evropi, saj je na 1.000 deklic, mlajših od 18 let, kar 42 nosečih.
Kritiki splava so nad odločitvijo oglaševalcev ogorčeni, saj so prepričani, da se bo število splavov tako povečalo. "Splav bo tako postal ena od rešitev za težave žensk, ki zanosijo, kar pa ni res," je povedal John Smeaton iz društva za zaščito nerojenih otrok.
B. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje