"Menimo, da je bil vzrok povezan z napajanjem, nimamo nobenega dokaza, da bi šlo za kibernetski napad," je prek videosporočila na Twitterju sporočil prvi mož BI Alex Cruz, ki se je ob tem opravičil vsem potnikom za težave.
Kot so že predtem sporočili iz letalske družbe, je "večja IT-sistemska napaka povzročila težave pri operacijah po vsem svetu". Ob tem so se svojim strankam opravičili za nevšečnosti in zagotovili, da si prizadevajo za čim hitrejšo odpravo napake. Sprva so se pojavljala vprašanja, ali je v ozadju kibernetski napad, toda zvečer so iz letalske družbe sporočili, da je bila za težave z informacijskim sistemom kriva napaka v napajanju. Potnikom so zagotovili nadomestne lete ali pa so jim povrnili stroške karte.
Zaradi "napake sistema", kot pravijo pri British Airwaysu, deli spletne strani letalske družbe niso bili dosegljivi, nekateri potniki so trdili tudi, da se ne morejo prijaviti niti prek mobilne aplikacije. Številni potniki so obtičali na letalu ali pa v dolgih vrstah na letališču. Gneča na letališčih je še večja kot običajno zaradi podaljšanega konca tedna, številnim šolarjem pa so se začele tudi semestrske počitnice.
Zaradi napake informacijsko-tehnološkega sistema so imeli pri letalski družbi težave tudi v Rimu, Pragi, Milanu, Stockholmu in Malagi.
Kot poroča BBC, druge letalske družbe nimajo težav z izvajanjem poletov na letališči Heathrow in Gatwick ter z njiju.
Pretekli mesec sta se s podobnimi težavami informacijskega sistema spopadli nemška letalska družba Lufthansa in francoski letalski prevoznik Air France, ki zaradi napake v sistemu prav tako nista mogli vkrcati potnikov, poroča Reuters.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje