"Letalo je naenkrat pospešilo do hitrosti nad običajno mejo, ki bi jo še zmoglo," je po pisanju BBC-ja dejal Ignasius Jonan. Letalo, ki je bilo na poti iz indonezijskega mesta Surabaja v Singapur, je v neurju strmoglavilo 28. decembra lani.
Kot poroča BBC, se je letalo vzpenjalo 1.828 metrov na minuto, priporočljiva hitrost vzpenjanja komercialnih letal pa je od 30 metrov na minuto do 609 metrov na minuto. "Letalo se je zadnjo minuto vzpenjalo hitreje od normalne hitrosti ... potem pa je izgubilo vzgon in padlo," je dejal Jonan in pri tem poudaril, da je pilot po vsej verjetnosti letalo potisnil prek svojih zmožnosti.
Airbus A320-200 indonezijske letalske družbe je v Javansko morje strmoglavil konec decembra, umrlo je vseh 162 ljudi na krovu. Med potniki je bila večina Indonezijcev, trije Južni Korejci, Singapurec, Malezijec in Britanec ter kopilot iz Francije. Večina trupel naj bi bila v trupu letala, ki so ga že locirali, zdaj pa iščejo načine, kako bi ga potegnili iz morja.
Izključen teroristični napad
Preiskovalne in reševalne ekipe so našle obe črni skrinjici - tako snemalec pogovorov v pilotski kabini kot tudi zapisovalec podatkov o poletu. Po preposlušanju celotnega dvournega zvočnega posnetka iz črne skrinjice so ugotovili, da na njem ni bilo nobenih "grozečih glasov". Da pilotu ni uspelo poslati klica na pomoč, je verjetno posledica tega, ker si je mučno prizadeval spraviti letalo ponovno pod nadzor. Nekateri parametri, pridobljeni iz druge črne skrinjice, ki dokumentira tehnične podatke o poletu, nakazujejo, da je letalo naletelo na slabo vreme.
Preiskovalci so kot mogoč razlog strmoglavljenja izključili teroristični napad, zato se zdaj osredotočajo na morebitno človeško napako ali težave s samim letalom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje