Hans Zimmer je zvokovno opremil številne filmske uspešnice, med katerimi so tudi Deževni človek, Šofer gospodične Daisy, Levji kralj, Dune: Peščeni planet, Pirati s Karibov in Batman.
Čeprav se je samo dva tedna učil igrati klavir, je svojo poklicanost našel v glasbi. Povsod je rad kršil pravila. V Nemčiji so ga izključili iz osmih šol, ker se ni podrejal disciplini. Zato sta se z mamo preselila v Anglijo.
Po končani šoli je sledil sanjam in se posvetil glasbi. V 80. letih prejšnjega stoletja se je na področju glasbe, videoprodukcije in filmske produkcije zgodila revolucija. Z računalniki in sintetizatorji zvoka se je spremenil način ustvarjanja in snemanja glasbe.
Hans je v novi tehnologiji takoj videl neskončne možnosti in jo hitro mojstrsko obvladal. Že za svoj prvi hollywoodski film, ki ga je opremil z glasbo, Deževni človek, je bil nominiran za oskarja.
Z mojstrskim poznavanjem digitalne tehnologije, predvsem vzorčenja, je spremenil sodelovanje med filmskimi režiserji in skladatelji. Scenarijev nikoli ni hotel brati, ker je filmske zgodbe hotel slišati iz ust režiserjev. Glasbo za film Medzvezdje je napisal tako, da mu je režiser v pismu samo orisal čustva, ki so prežemala bistvo zgodbe.
V zadnjih letih se mu je življenje popolnoma spremenilo, ko se je s svojo glasbo in skupino odpravil na turnejo po svetovnih odrih.