Ameriški mladi kmetovalci podirajo stereotipe pri množični uporabi družbenih omrežij in spleta. Teh ne uporabljajo za igranje igric, ampak razvijajo inovativne aplikacije, ki podpirajo in nadgrajujejo procese kmetovanja.
Raziskava, ki jo je leta 2011 opravil Ameriški kmetijski biro (AFBF), je pokazala, da ima dostop do interneta 98 odstotkov lastnikov farm in rančev, starih med 18 in 25 let, od njih jih družbena omrežja uporablja 76 odstotkov. Čeprav agrokulturni industriji pogosto očitajo nazadnjaškost, pa ta pionirsko razvija spletne kanale in družbena omrežja za komuniciranje z industrijo in kupci.
Agroživilsko gibanje v družbenih medijih je deloma pripisati prizadevanju skupin, kakršna je fundacija AgChat, ki služi kot izobraževalni vir, namenjen opremi kmetov in rančarjev s potrebnim sodobnim znanjem; take skupine se ukvarjajo s povezovanjem podjetij s potrošniki po spletnih kanalih, poroča Mashable. Razlog za nekoristenje tržnih potencialov na družbenih omrežjih ni nujno odpor do tehnologije, ampak pomanjkanje znanja o tem, kako lahko digitalna orodja oprijemljivo poslovno koristijo. Družba AgChat dosega spletne kanale, ki niso le dostopni vsem, temveč so tudi prostor za usmerjeno ozaveščanje.
Poleg blogov in Twitterja so mladi kmetje začeli uporabljati tudi druge spletnih poti, da bi njihova dejavnost postala bolj prepoznavna. Največja ekološka kmetija v Marylandu, One Straw Farm, je na Kickstarter prenesla način, kako izkoristiti digitalni vpliv in spletno zbiranje sredstev za razvoj dveh mobilnih aplikacij, še poroča medij. Prva aplikacija kmetom omogoča tedensko komuniciranje s potrošniki celotno sezono žetve, druga pa pomaga kmetom pri vodenju evidenc, ki bi omogočale posodabljanje od koder koli. Preprosto iskanje na Kickstarterju pa pokaže, da so se na platformi za zbiranje sredstev zvrstili še številni drugi poskusi, povezani z agrokulturo.