Martin Keržič je mladenič, ki razmišlja izven okvirjev. V času študija trajnostnega upravljanja na Primorski univerzi, je na konferenci v Belgiji izvedel, kako iz odpadnega kruha kuhajo pivo, nato pa začel razmišljati, kako bi lahko tudi sam uporabil odvečne količine kruha.
Odločil se je, da v domačem družinskem podjetju, ki se ukvarja z žganjekuho, v nabor izdelkov doda novo pijačo. Po letu in pol poskusnih serij, je nastala Brodka.

Martin, ki je združil ekološko noto s svojo podjetniško žilico, je prepričan, da z odnosom do hrane kažemo odnos do ljudi na družbenem robu, ki živijo v pomanjkanju. Ljudje namreč vsako leto zavržemo ogromne količine hrane, tako tekom pridelave, predelave kot v trgovskih centrih in gospodinjstvih. Čeprav si je Brodko želel kuhati iz kruha, ki se kot neprodan vrne v pekarne, slednje ni bilo mogoče, saj je tak kruh deklariran kot odpadek in kot tak neprimeren za prehrano ljudi. Rešitev je našel v ljubljanskem podjetju, ki svojim produktom odstrani krajčke. Namesto, da bi slednji končali kot odpadek, jih prevzame Martin.
Kako nastaja Brodka?
Wasted food, especially bread, have encouraged development of an idea that came from a student of sustainable entrepreneurship at University of Primorska. A business idea "Brodka" has emerged from wasted bread.
