V letnem poročilu Varuha človekovih pravic za leto 2017 je bilo delovanje varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev izpostavljeno kot primer dobre prakse. Na Varuha se je obrnil pritožnik, ki je zatrjeval, da s strani varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev ni prejel odgovora. Varuhinja je Varuhu človekovih pravic posredovala vso korespondenco, iz katere je bilo razvidno, da navedba pritožnika ne drži.
Iz letnega poročila Varuha človekovih pravic: "Potem, ko smo se obrnili na varuhinjo pravic gledalcev in poslušalcev Radiotelevizije Slovenija, ker je eden izmed pobudnikov je zatrjeval, da z njene strani ni prejel odgovora na svoj dopis, smo lahko ugotovili, da ga je dejansko prejela ter nanj tudi že odgovorila, in to znotraj roka 20-ih delovnih dni, ki ga določa 13. člen Pravilnika o delovanju varuha pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija. Zagotovila nam je tudi, da odgovarja na vse odzive javnosti, ki prispejo v njeno pisarno in da kljub velikemu številu odzivov (npr. 110 v septembru 2017), kljub njihovi raznovrstnosti in kljub njenemu miniaturnemu aparatu (tajnica in od junija pomočnica), uporabniki vsebin RTV Slovenija odgovore in pojasnila prejmejo v najkrajšem možnem času."
Varuh človekovih pravic tako šteje, da so se uresničila tudi priporočila glede delovanja varuha pravic gledalcev in poslušalcev iz poročil za leti 2012 in 2013. Poleg tega se je Varuh prepričal tudi o kakovosti odgovora varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev pobudniku, še piše v poročilu.
Poročilo Varuha človekovih pravic za leto 2017 je dostopno na povezavi; zapis o varuhinji pravic gledalcev in poslušalcev lahko preberete na strani 85.