Foto:
Foto:


Spoštovani prejemniki vabila,
PRILOŽNOST, ki je ne zamudite!

Vključno do petka, 5. decembra 2008, do 12. ure oz do zapolnitve mest sprejemamo prijave za motivacijsko delavnico iz komunikacije na temo
USTVARJANJE POZITIVNE DELOVNE KLIME IN
KREATIVNO REŠEVANJE KONFLIKTOV
.
Delavnica je praktično naravnana in temelji na izboljšanju komunikacijskih veščin ter uporabi določenih metod ter orodij za doseganje postavljenega cilja v sami organizaciji.
V 6-tih andragoških urah se boste naučili obvladovanja novih, a že praktično dokazanih strategij komunikacije. Ta je na začetku poslovne poti ali zlasti ob pomembnih odločitvah največkrat tudi zelo stresna.
Izboljšali boste komunikacijske spretnosti za učinkovito sporazumevanje s sodelavci in doseganje večje poslovne uspešnosti, hkrati pa oblikovali pozitivni pristop do sodelavcev.
Osvojili boste strategije učinkovitega reševanja konfliktov, zavedanje in izboljšanje lastne govorice telesa. Spoznali boste, da je dobro funkcioniranje in sodelovanje znotraj skupine ključ do uspeha.
Usposobili se boste za aktivno in učinkovito vodenje razgovora, za prepoznavanje interesov sodelavcev in organizacije ter kreiranje načinov za doseganje postavljenega cilja in rezultata na dolgi rok.
Organizacija je sestavljena iz več ljudi, ki morajo med seboj dobro funkcionirati in sodelovati. Vsak je odgovoren za uspeh celote in uspeh podjetja je tudi uspeh zaposlenega. Sami nismo nikoli tako učinkoviti kot skupaj. Nismo tekmeci ali stranke, temveč sodelavci. V delovni skupini vsi člani aktivno sodelujejo, upoštevajo potrebe in čustva drugih, podpirajo in spoštujejo trud posameznika, prepoznavajo njegove sposobnosti in omogočajo, da jih tudi uporabi. Med sodelavci se odgovornost deli, učijo se drug od drugega in si prizadevajo za čim boljšo komunikacijo. Nihče ne bi smel imeti zadržkov do pripomb in sugestij drugih, spodbujati bi moral generiranje idej, poslušati, kaj imajo povedati njegovi sodelavci in njihove ideje pri nadaljnjem delu tudi upoštevati. Največ konfliktov v delovni skupini izhaja iz nerazumevanja drugega. Včasih si želimo povedati isto stvar pa se ne razumemo.
In kot člani skupine ne pozabimo na svoje interese in pravice, obenem pa spoštujmo interese in pravice drugih ljudi.
Vse potrebne najnovejše tehnike vam želimo predstaviti na tej delavnici.
Vabimo vas, da se nam pridružite!
Obvestite tudi vaše sodelavce, prijatelje in znance, ki bi potrebovali tovrstne spretnosti in znanje.
V upanju na srečanje, lep pozdrav,
Milan Žafran
Vam zmanjkuje volje za delo, ki ga v resnici z veseljem in uspešno opravljate?
Se vam zdi, da vso energijo porabite na neproduktiven način?
Bi radi bili še uspešnejši?
Vabimo vas na odlično sprejeto enodnevno motivacijsko delavnico iz komunikacije
USTVARJANJE POZITIVNE DELOVNE KLIME
IN KREATIVNO REŠEVANJE KONFLIKTOV
,
ki bo potekala v
torek, 9. decembra 2008, od 9. do 14. ure
v Ljubljani, v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije
POSREDUJTE SODELAVCEM, PRIJATELJEM, ZNANCEM!
Za vas smo pripravili zares drugačno motivacijsko delavnico, kot ste jih vajeni.
Dosedanji udeleženci so jo ocenili kot odlično.
"V ustvarjalni in pozitivni delovni klimi smo vsi bolj motivirani in učinkoviti, služba se iz "šihta" razvije v pot osebnostne rasti in samopotrditve. Lahko tudi vi kaj prispevate k izboljšanju
medsebojnih odnosov? Sodelavcev in šefov si večinoma ne moremo izbirati, niti jih spreminjati po svoji meri. Lahko pa spremenimo svoje vedenje in odnos, če razumemo problem in znamo k njegovi rešitvi pristopiti konstruktivno. Namesto iskanja krivcev in napada nanje, se bomo raje osredotočili na reševanje problemov in tako se bodo izboljšali tudi naši odnosi. Ne izogibajmo se konfliktov, raje se soočimo z njimi in se naučimo komunicirati za zaščito svojih interesov in upoštevanjem interesov ljudi, ki nas obkrožajo."
Namen delavnice:
Delavnico smo pripravili za vse, ki bi radi pravilno in hitro uresničevali zastavljene cilje in hkrati ohranjali svoje zdravje, dobro počutje in zadovoljstvo ob uspešno opravljenem delu.
Pridobljeno znanje boste lahko uporabili v poslovnem in zasebnem življenju.
Si želite, da bi učinkoviteje, pravilneje, toda lažje delali, ostalo pa bi vam več časa in energije za prosti čas, družino, prijatelje, hobije in zabavo? Potem se nam pridružite.
Ciljna skupina:
Delavnica je namenjena vsem menedžerjem - vodilnemu kadru in tistim članom organizacije, ki morajo zaradi narave svojega dela in stikov z ljudmi iz poslovnega sveta, kulture, politike ali drugih sfer javnega življenja, poznati osnove lepega poslovnega vedenja in komuniciranja s sodelavci.
Sicer pa, priporočamo jo vsakomur, ki ima dnevni kontakt z ljudmi – s sodelavci ali s strankami!
Cilji:
Ø Izboljšanje komunikacijskih spretnosti za učinkovito sporazumevanje s sodelavci za doseganje
večje poslovne uspešnosti
Ø Oblikovanje prikupnega in pozitivnega pristopa
Ø Usposobitev za aktivno in učinkovito vodenje razgovora
Ø Prepoznavanje resničnih interesov sodelavcev in kreiranje načinov za doseganje postavljenega
cilja in rezultata na dolgi rok
Metode dela na delavnici:
igre vlog, testi, skupinsko reševanje problemov iz poslovne prakse, diskusije …
Vsebina delavnice:
I. POSAMEZNIK IN DELOVNA SKUPINA
1.1. RAZLIČNI SMO SI, VENDAR VSI NA ISTI LADJI
1.2. KAKO SE VIDIM SAM IN KAKO ME VIDIJO SODELAVCI?
A. Kje najpogosteje črpate življenjsko energijo in entuziazem?
B. Kako sprejemate in razumete informacije: zaznavno ali intuitivno?
C. Kako se odločate in rešujete konflikte - razumsko ali čustveno?
D. Kako komunicirate z okoljem - presojevalno ali dojemalno?
1.3. VREDNOST TIMSKEGA DELA
II. KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE
2.1. Povabilo k pogovoru
2.2. Preverjanje razumevanja
2.3. Zavedanje in izboljšanje lastne govorice telesa
2.4. Razvijanje sposobnosti prepričevanja
III. KREATIVNO REŠEVANJE KONLIKTOV
3.1. Kaj je konflikt in kakšne so posledice konfliktov?
3.2. Priznavanje konfliktov in razvijanje sposobnosti za njihovo obvladovanje
3.3. Od nesoglasij do sodelovanja
Ø odreagirajmo, kadar opazimo, da je nekaj narobe
Ø ne prilivajmo na ogenj
Ø obvladajmo negativna čustva in ohranimo mirno kri
Ø ne izsiljujmo pogovora
Ø pogovor je težko začeti
Ø katere komunikacijske veščine in spretnosti zavestno uporabimo?
Ø ravnotežje med čustvenostjo in umirjenostjo
Ø konstruktivno sporočanje
3.4. Ustvarjanje pozitivne klime za odprt in sproščen pogovor
Trajanje delavnice: 6 andragoških ur
Predavateljica:
Polona Zupančič, univ. dipl. ekon., samostojna podjetniška svetovalka z bogatimi dolgoletnimi izkušnjami iz lastne komercialne prakse ter vodenja številnih izobraževalnih delavnic in treningov.
Kotizacija - Vaša investicija:
Kotizacija za posameznega udeleženca znaša 195,00 € +20% DDV.
Vsakemu naslednjemu udeležencu iz istega podjetja priznamo 5% popust.
Vsakemu, ki se je že udeležil kakšne naše delavnice ali seminarja, priznamo 5% popust.
Popusti se ne seštevajo. Zaradi omejenega števila udeležencev prijave sprejemamo do zapolnitve mest.
Parkirna mesta so zagotovljena in brezplačna v in pred objektom.
Ugodna cena – odlična predavateljica:
Cena vključuje organizacijo, vašo udeležbo, predavanje strokovnjakinje, strokovno gradivo in pogostitev (rogljiček, kava, voda, sokovi, sendviči) v odmorih ter potrdilo o udeležbi.
Prijava in plačilo:
Vašo pisno prijavo s podatki o plačniku in o udeležencu pričakujemo do petka, 5. decembra 2008, do 12. ure oz do zapolnitve mest. Vsem prijavljenim bomo na zadnji dan prijave po elektronski pošti poslali predračun s TRR, na katerega boste isti dan vplačali kotizacijo. Zadnji rok za prijavo je tudi zadnji rok za morebitno odjavo do 12. ure, ki mora biti v pisni obliki. Pri kasnejših odjavah od tega dne zaradi poznih vplačil ne vračamo denarja zaradi nastalih stroškov organizacije (rezervacija).
Potek delavnice:
08.45 -- 09.00 – prijava ob kavi in rogljičkih (PROSIMO, NE ZAMUJAJTE!)
09.00 -- 10.30 – delavnica I. del
10.30 -- 10.45 – odmor z osvežilnimi napitki (15 min)
10.45 -- 12.15 – delavnica II. del
12.15 -- 12.30 – odmor z osvežilnimi napitki (15 min)
12.30 -- 14.00 – delavnica III. del in diskusija z udeleženci
Prijava:
Izobraževanje-delavnica:
USTVARJANJE POZITIVNE DELOVNE KLIME IN
KREATIVNO REŠEVANJE KONFLIKTOV
.
Naročnik-plačnik: ___
Naslov naročnika: ___
Pošta naročnika: ___
Zavezanec za DDV: DA / NE (izbriši nepravilno-DA ali NE!)
ID za DDV: ___
Ime in priimek: ___
Delovno mesto: ___
E-pošta: ___
Telefon: ___
Prijavljam tudi naslednje kolege/sodelavce (ime, priimek, elektronski naslov):
1. ___
2. ___
3. ___
Pripišite vaša vprašanja, na katera želite dobiti odgovor.
Vašo prijavo izpolnete in pošljete na spodnji naslov.
Informacije:
Za vse dodatne inf. nas lahko pokličete vsak delavnik med 9. in 15. uro na stacionarni ali na prenosni telefon ali, še bolj preprosto, da nas kontaktirate preko elektronske pošte.
Vljudno vabljeni!
Prijeten in uspešen dan,
Milan Žafran
--------------------------------------------------------------------------------
KROKUS d.o.o.
04 235 8888 telefon
04 235 8889 faks
041 636 880 UMTS
krokus@volja.net
--------------------------------------------------------------------------------
Novico je napisal uporabnik Krokus