Foto:
Foto:

Podjetje Elan in oglaševalska agencija Original predstavljata natečaj v katerem bodo študenti izzvani, da predstavijo svojo strategijo predstavitve jadrnice Elan 210 skozi interaktivne medije in komunikacijska orodja. Prispevke bo ocenila strokovna komisija, zmagovalna ekipa pa bo prejela brezplačen ogled letošnje mednarodne razstave navtike Internautica 2011 ter vožnjo z eno od predstavljenih prestižnih Elanovih jadrnic. S tovrstnimi primeri vključevanja in povezovanja gospodarstva in univerzitetnega okolja krepijo možnosti učenja praktičnih znanj in vključevanja študentov v poslovno sfero.
Študenti bodo spoznali proces nastajanja jadrnice od ideje do končnega izdelka ter značilnosti kadrov in njihove veščine, ki so potrebne za izdelavo takšne jadrnice. Oglaševalska agencija Original bo predstavila delo v oglaševalski agenciji in nekaj lastnih ter drugih uspešnih primerov iz prakse. Študenti bodo izzvani, da predstavijo strategijo predstavitve nove jadrnica Elan 210 skozi interaktivne medije in komunikacijska orodja. Prispevke študentov bo ocenila strokovna komisija. Zmagovalno ekipo pa bodo razglasili na slavnostnem zaključku, ki bo potekal 26. 3. 2011 v Gledališču Koper. Zmagovalci bodo prejeli brezplačen ogled mednarodne razstave navtike Internautica 2011 ter vožnjo z eno od predstavljenih prestižnih jadrnic.
Fakulteta za management spodbuja pravočasno načrtovanje kariere za svoje študente. V ta namen organizira različne dogodke, katerih namen je študentom približati poslovne procese v praksi, in jih spodbuditi k načrtovanju lastne poklicne ali podjetniške poti. Predstavitev omenjenega natečaja bo v sredo, 9. 3. 2011, ob 17. uri na Fakulteti za management Koper Univerze na Primorskem. Izvedli jo bodo ga. Nina Šarabon, vodja marketinga in korporativnega komuniciranja, in g. Luka Kepec, direktor prodaje, oba iz podjetja Elan, d. o. o., in g. Benjamin Ivančič, kreativni direktor, Original, d. o. o.
Gre za sodelovanje dveh podjetij, na eni strani Elana kot vodilnega proizvajalca in ponudnika izdelkov za športno in aktivno preživljanje časa. Na tržišču igra že več kot 65 let pomembno vlogo. Vsa Elanova podjetja so z inovativnim pristopom in napredno tehnologijo predana razvoju tehnično in oblikovno dovršenih izdelkov. Ti nudijo kupcem s celega sveta užitek v športnih aktivnostih. In na drugi strani oglaševalske agencije Original oziroma g. Benjamina Ivančiča, ki je za svoje delo prejel več kot 100 domačih in tujih nagrad ter priznanj in se lahko pohvali z bogatimi referencami kot so sodelovanje s podjetji Converse, Daewoo Motor, ExxonMobil, Ford, GlaxoSmithKline, GM Opel, Golden Drum, Gorenje, Jaguar, Jeruzalem Ormož, Johnson&Johnson, KD Group, Krka, Lek, L’Oréal, Lacoste, Lufthansa, Maggi, Martini, Maestro, MasterCard, McDonald’s, Mercator, Nescafe, Nesquik, Nestlé, NLB, Paloma, Perutnina Ptuj, Petrol, Peugeot, Pierre Cardin, Pivovarna Union, Procter and Gamble, Radenska, Siemens, The Coca-Cola Company, Zavarovalnica Triglav, Unilever …
Novico je napisal uporabnik Dejan Šraml.