Ulrich Beck, ki ugotavlja, da morajo »tiste firme, ki svoje proizvode producirajo in tržijo ‘globalno’, razvijati lokalne vezi, in sicer zato, ker njihova produkcija nastaja in stoji na lokalnih nogah, in zato, ker morajo tudi te svoje globalno trženjske simbole ‘črpati’ iz surovin lokalnih kultur«. To ustreza geslu: Misli lokalno, deluj globalno; česar se vedno več mednarodnih podjetij strogo drži.
Tudi podjetniška strategija Pepsija (nediferencirano trženje) je na nek način lokalizem. Njen cilj ni odpiranje obratov po vsem svetu, ampak da bi postali del vsake kulture. Koliko pa dejansko "postajamo" globalni ali lokalni je na koncu odvisno od nas samih, koliko se damo zapeljati politični in drugi oblasti ter seveda medijem.
Novico je napisal uporabnik Laura_R
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje