V četrtek je v sklopu Zlatega bobna 2010 potekala predstavitev zmagovalnih rešitev odmevnega natečaja »Inovativno trženje za zeleni turizem«, ki so ga skupaj pripravile Slovenska turistična organizacija in članici Univerze na Primorskem – Fakulteta za management Koper in Fakulteta za turistične študije Portorož – Turistica. Z izzivi je sodelovalo sedem slovenskih turističnih podjetij, prejeli pa so 25 rešitev iz treh držav. Zmagovalci natečaja so pokazali, da znamo oblikovati, voditi ter živeti inovativno in zeleno!
BTPS izzivi, povezani s temo Inovativno trženje za zeleni turizem, so zaključeni. Pri postavljanju izzivov je sodelovalo sedem slovenskih turističnih podjetij z dejanskimi marketinškimi problemi, s katerimi se srečujejo pri svojem delovanju. Prejeli pa so 25 rešitev iz treh držav, poleg Slovenije še iz Italije in s Slovaške. Rešitve je pregledala strokovna komisija ter izbrala zmagovalce, ki so svoje zmagovalne rešitve javno predstavili včeraj na zaključnem dogodku natečaja v sklopu 17. oglaševalskega festivala Zlati boben v Portorožu.
Dogodek sta v vlogi organizatorja natečaja odprla mag. Jani Toroš s Fakultete za management Koper in mag. Dejan Križaj s portoroške Turistice, ki je tudi idejni vodja Banke turističnih priložnosti Slovenije. Poudarila sta, da so k izzivom pritegnili zanimanje več kot 130-ih udeležencev iz vsega sveta, rešitve, ki so jih prejeli, pa so bile nadvse spodbudne in bodo lahko prispevale k trajnostnem razvoju zelenega turizma v Sloveniji in tujini. Dekanja doc. dr. Aleksandra Brezovec s Fakultete za turistične študije Portorož – Turistice je izpostavila pomen inovativnih rešitev, ki prinašajo novo energijo za nadaljnji razvoj turizma. Dekanja izr. prof. dr. Anita Trnavčevič s Fakultete za management Koper pa, da je pomembna zelena identiteta ter ekološko udejstvovanje na vseh ravneh. Obe dekanji sta poudarili pomen inovativnosti za doseganje odličnosti v poslovanju podjetij, čemur sledita tudi obe fakulteti, ki letos proslavljata 15-letnico delovanja.
Izzivalci prihajajo iz razvojno naravnanih slovenskih turističnih podjetij, in sicer: Kompas Novo mesto, Vivo Catering, Bohinj Park EKO Hotel, Adriatic2Alps.com, Thermana Laško, Humanitas in Postojnska jama. Zmagovalci pa so bili: Maja Orehek in Nataša Gočen, mag. Azra Škrgič, Mojca Stubelj Ars, Zarja Šinkovec in Nina Kolar, Mirjana Ivanuša in Urška Majdič. Večina zmagovalcev natečaja je študentov in diplomantov Turistice, ki zagotavlja usmerjenost slovenskega turizma k zelenemu razvoju.
Organizatorji natečaja Inovativno trženje za zeleni turizem so s tem trajnostno in družbeno naravnanim dogodkom prispevali k bogati beri festivala Zlati boben, ki pokriva 400-milijonski trg in je drugi največji tovrstni festival v Evropi. Poleg tega je ena od redkih uspešnih slovenskih blagovnih znamk, ki so splošno priznane tudi v Evropi.
Slovenska turistična organizacija
UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
UP Fakulteta za management Koper
Foto: Alen Ježovnik
Novico je napisal uporabnik Dejan Šraml.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje