MacWorld Expo v zadnjih letih ni bil zgolj dogodek, temveč del spretno izvedene marketinške strategije, ki je zgodovinsko podjetje s področja osebnega računalništva po dolgih letih krize v osemdesetih in devetdesetih zopet popeljala med vodilne. Prav navdušenje nad izdelki predstavljenimi na sejmih MacWorld Expo je v zadnjih letih spodbudilo mrzlične nakupe navdušencev, kar se je pogosto kazalo v dolgih vrstah pred trgovinami Apple Store, tik po predstavitvah.
Apple se je za ta korak uradno odločil predvsem zato, ker so s svojo prisotnostjo na sejmu dosegli to, kar so želeli – razpoznavnost. Podjetje misli, da ima zdaj boljše, učinkovitejše in predvsem cenejše kanale, po katerih lahko naslovi kupce. Sam dogodek sicer nikoli ni bil organiziran s stani družbe Apple temveč specializirane družbe IDG World Expo, ki namerava konferenco vsaj za zdaj ohraniti tudi po odhodu najpomembneje stranke. Apple se je v zadnjih letih postopoma umikal iz podobnih dogodkov po celem svetu, analitiki pa menijo, da je to tudi znak sprememb v načinu, kako bodo proizvajalci v bodoče predstavljali nove izdelke. Časi velikih računalniških sejmov so kot kaže minili.
Novico je napisal uporabnik Vladimir Djurdjič
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje