Foto:
Foto:


MacWorld Expo v zadnjih letih ni bil zgolj dogodek, temveč del spretno izvedene marketinške strategije, ki je zgodovinsko podjetje s področja osebnega računalništva po dolgih letih krize v osemdesetih in devetdesetih zopet popeljala med vodilne. Prav navdušenje nad izdelki predstavljenimi na sejmih MacWorld Expo je v zadnjih letih spodbudilo mrzlične nakupe navdušencev, kar se je pogosto kazalo v dolgih vrstah pred trgovinami Apple Store, tik po predstavitvah.
Apple se je za ta korak uradno odločil predvsem zato, ker so s svojo prisotnostjo na sejmu dosegli to, kar so želeli – razpoznavnost. Podjetje misli, da ima zdaj boljše, učinkovitejše in predvsem cenejše kanale, po katerih lahko naslovi kupce. Sam dogodek sicer nikoli ni bil organiziran s stani družbe Apple temveč specializirane družbe IDG World Expo, ki namerava konferenco vsaj za zdaj ohraniti tudi po odhodu najpomembneje stranke. Apple se je v zadnjih letih postopoma umikal iz podobnih dogodkov po celem svetu, analitiki pa menijo, da je to tudi znak sprememb v načinu, kako bodo proizvajalci v bodoče predstavljali nove izdelke. Časi velikih računalniških sejmov so kot kaže minili.


Novico je napisal uporabnik Vladimir Djurdjič