logotip. foto: GEM interactive Foto:
logotip. foto: GEM interactive Foto:
Zaslon v zglobnem avtobusu. foto: GEM interactive
foto: GEM interactive


Implementacija digitalnega interaktivnega sporočanja v javnem prevoznem sredstvu je svojevrsten izziv, zato pri razvoju aktivno sodelujejo strokovnjaki s področja tehnologije, marketinga in multimedije. Sistemska rešitev, tržni koncept in vzpostavitev javnega multimedija so tako plod domačega znanja in
inventivnosti. Rezultat dvoletnega razvoja je edinstvena rešitev, ki se v komunikaciji s končnim uporabnikom kaže v premišljeni pokončni postavitvi zaslonov. Predvajane vsebine so zabavne, kulturne, izobraževalne in informativne narave, posebej prilagojene mestu in času sporočanja. Prilagodljiv prikaz tako ustrezno nagovarja različne demografske skupine potnikov in jim kakovostno zapolnjuje vsakdanjo rutino med prevozom.
Prikazane vsebine se dinamično prilagajajo času (npr. izbrane dneve, ure) in položaju avtobusa (npr. muzeji, znamenitosti, aktualna ponudba trgovskih centrov, gostinskih obratov), naročnikom pa je poleg omenjenega, v kombinaciji z geolokacijskim proženjem, omogočeno tudi vsakodnevno osveževanje ponudb (npr. dnevne akcije oz. popusti). Zadnje pospešuje prodajo v neposredni bližini mesta nakupa.
Konkurenčna prednost sistema GEM je poleg dinamičnega prilagajanja sinergija digitalnega sporočanja (ang. Digital singnage), nadgrajenega z GPS-om, in interaktivnosti uporabnikov z mobilnimi telefoni (WAP, SMS, MMS).
Raziskave trga mobilnega marketinga in želja po pozitivni uporabniški izkušnji ob promociji so vodile k novemu pristopu. Prerez trga mobilnega oglaševanja je pokazal, da se uporabniki slabo odzivajo na nasilne oblike promocije npr. SMS Spam ali prekrite vezave v klub SMS. GEM vzpostavlja novo raven nagovora, s katerim uporabnika motivira in vključuje v objavljanje sporočil na zaslonih v živo, v komunikacijo s preostalimi potniki, pridobivanje informacij na zahtevo (npr. vreme, kam v mestu itd.)
in v sodelovanje v različnih nagradnih igrah oglaševalcev. Od njega ne zahteva registracije in članstva v klubu, za sodelovanje nagrajuje s številnimi ugodnostmi. Vsa interakcija poteka na zahtevo uporabnika.
Celotna mreža GEM bo do konca leta 2009 na skoraj 600 zaslonih omogočala več kot 5,9 milijona kontaktov na mesec, kar je največja takšna mreža v Sloveniji.
Oglejte si predstavitev GEM v mestnem avtobusu LPP.


Javni multimedij temelji na domačem znanju in predstavlja digitalne zaslone, umeščene v javni prostor, v tem primeru, avtobuse ljubljanskega potniškega prometa. Meščani Ljubljane bodo tako po novem na poti v službo in iz nje, v šolo oziroma ob vsakodnevnih opravkih čas preganjali z novicami iz sveta zabave, glasbe, filma, kulture, gospodarstva, znanosti in tehnologije ter tako aktivno izkoristili čas vožnje na avtobusu. Zasloni, sicer vodeni na daljavo, uporabnikom poleg posredovanja novic omogočajo tudi interakcijo. S pomočjo SMS-sporočil bodo s svojimi komentarji lahko sooblikovali medij, preprosto komunicirali z drugimi potniki, sodelovali v različnih nagradnih igrah in si med vožnjo pridobili zanimive nagrade, bonuse ali popuste. Prednost GEM-a je, da vsa interakcija poteka le na zahtevo uporabnika, v kateri ta plača le poslano sporočilo SMS po ceniku operaterja, pri tem pa ga sodelovanje ne zavezuje k članstvu v klubu.
Nov multimedij je vsekakor velika pridobitev za našo prestolnico, ki bo koncept zunajdomnega multimedija širila tudi v druga evropska mesta.
Komunikacija z ostalimi potniki s pomočjo GEM.
V kolikor bo kdo želel komunicirati na LPPjevih mestnih avtobusih pošlje sporočilo s ključno besedo LPP in sporočilom na številko 4455. Sporočilo, ki ga pošiljate na to številko plačate po ceniku vašega operaterja. Povratna sporočila so brezplačna.
Novico je napisal uporabnik c.b..