Foto:
Foto:

Zmagovalni študentski par bo nagrajen z opravljanjem pripravništva na sedežu mednarodnih hčerinskih bank Intese Sanpaolo v Milanu ali s poletnim študijem na eni izmed vodilnih italijanskih univerz. Sodelovanje v natečaju je odlična mednarodna izkušnja in obenem priložnost pridobivanja neprecenljivih delovnih izkušenj, nagrada pa izjemna referenca.
Blaž Intihar je za Fakulteto za management ob tem povedal: »Dosežka in nagrade sem zelo vesel, takšno uvrstitev sva z Mary nekako pričakovala, saj sva v najin projekt verjela že od samega začetka. Predstavila sva nekaj izredno inovativnih idej, ki imajo velik potencial, da zaživijo tudi v realnosti. Osredotočila sva se na pametne mobilne telefone, saj verjameva, da so prav ti glavni ključ do prilagoditve bank svojim klientom v prihodnosti. Potencial razvoja novih mobilnih bančnih aplikacij je neskončen, najine ideje pa so prepoznali tudi vodilni pri Intesi Sanpaolo in naju za to nagradili. Moram reči, da se pripravništva na Banki Koper in sedežu bančne skupine v Milanu že zelo veselim. Ob tej priložnosti bi rad tudi pohvalil Banko Koper za strokovno izpeljano tekmovanje.«
Mednarodni natečaj Customer Satisfaction University Award je Banka Koper prvič predstavila februarja letos. Natečaj je v Sloveniji potekal pod nazivom Predstavi idejo! Le skupaj s tabo lahko rastemo. Privabil je lepo število ambicioznih študentov z vseh koncev Slovenije, ki so se najprej pomerili na nacionalni ravni za možnost opravljanja pripravništva v koprski banki.
Nacionalna zmagovalna para dveh tematskih skupin sta se v nadaljevanju preizkusila še na mednarodni ravni, kjer so sodelovali nacionalni zmagovalci iz držav v katerih je bančna skupina Intesa Sanpaolo prek hčerinskih bank organizirala podobna tekmovanja, kot je potekalo v Sloveniji. Tako so na mednarodnem izboru sodelovali še zmagovalci iz Hrvaške (Privredna banka Zagreb), Bosne in Hercegovine (Intesa Sanpaolo Banka), Srbije (Banca Intesa Beograd), Slovaške (VUB Banka), Albanije (Intesa Sanpaolo Bank), Egipta (Alexbank) in zmagovalci hčerinskega podjetja za kartično poslovanje Intese Sanpaolo Card.
Glavno poslanstvo natečaja je odkrivanje in uresničevanje novih idej, ki lahko povečajo zadovoljstvo komitentov tako Banke Koper kot celotne skupine Intesa Sanpaolo. V Banki Koper vidijo sodelovanje v natečaju predvsem kot priložnost za študente, da preverijo in predstavijo, kako pridobljeno študijsko znanje združiti z lastnimi opažanji ter kako s prepoznavanjem potreb okolja vse skupaj povezati v izvirno idejo.
Banka Koper bo v začetku leta 2012 spet organizirala tovrstni natečaj, s katerim bo vnovič dala priložnost vsem študentom, ki so pred diplomo, da se izkažejo s svojimi poslovnimi idejami. Prehod študentov s fakultete na trg delovne sile postaja v današnjih časih čedalje težji in vse bolj zahteven korak, saj mladi diplomanti težko pridobijo ustrezne delovne izkušnje. Zato so tovrstni natečaji lahko zgled in primer vključevanja in povezovanja gospodarske in akademske sfere, ter lažjega vključevanja študentov v poslovno okolje.
Novico je napisal uporabnik Dejan Šraml.