Prihajajo namreč nove generacije renaulta clia in peugeota 208, ki smo ju v Ženevi videli, in volkswagna golfa, ki ga v Ženevi ni bilo, a je zagotovo napovedan za letos. Kot nam je zaupal Peugeotov slovenski direktor Jožko Tomšič, lahko njihovega novinca v Sloveniji pričakujemo konec septembra ali na začetku oktobra, renault clio pa nam je predstavila Renaultova produktna strokovnjakinja Jelka Kurnik. Omeniti velja, da gre na neki način za slovenski avtomobil, saj ga bodo izdelovali tudi v novomeškem Revozu.
Novega golfa v Ženevi sicer ni bilo, a bo zanimiv za naše ceste tudi prenovljeni passat, pri katerem izstopa predvsem možnost avtonomne vožnje tretje stopnje. Videli smo tudi škodo kamiq, alfa romeo tonale, toyoto supro, mazdo CX-30, Hondin električni koncept prototip e, polestar 2, audi Q4 e-tron in še marsikaj. Denimo najmočnejši volkswagen T-roc R, ki ima Akrapovičev izpuh.
Audijeve novosti nam je predstavila vodja oddelka za komunikacije pri Porsche Slovenija Sabrina Pečelin, ki je povedala tudi, da bomo električni audi e-tron lahko v Sloveniji peljali že 4. aprila, Seatova vodja komunikacij Sonja Cingesar pa nam je povedala več o Seatovi električni prihodnosti. Poročamo tudi o kongresu mobilnosti v Barceloni. Prihodnost mobilnosti napoveduje Škodina neavtomobilska premiera, električno kolo, o katerem nam je več povedal Škodin direktor Bernhard Maier. Z Mercedesovim oblikovalcem Robertom Lešnikom smo na primeru električnega razreda V poklepetali o vplivih elektrike na oblikovanje avtomobilov.
Videli smo tudi razglasitev Jaguarja I-pace za evropski avto leta 2019 in se o izboru pogovorili s slovenskim članom žirije Sebastjanom Plevnjakom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje