Tudi trivratni kupe i3, ki ima v primerjavi s sorodnikom i3 malce bolj dinamično, a še vedno ne prav športno kupejevsko zunanjo podobo, naj bi poganjal električni motor z močjo 125 kilovatov (170 KM) in navorom 250 Nm. Karoserija 3.964 milimetrov dolgega avtomobila je izdelana iz sodobnih materialov, med katerimi prevladujejo ogljikova vlakna, kar močno prispeva k majhni teži in temu ustrezni večji zmogljivosti avtomobila.
V potniški kabini so štirje sedeži, oblikovalci pa med drugim izpostavljajo ravno dno, kar na primer olajša presedanje z voznikovega sedeža na sopotnikov sedež in zapuščanje vozila na eni ali drugi strani. Omenjeno lastnost izpostavljajo predvsem zato, ker je i3 tudi v kupejevski izvedbi zamišljen predvsem kot mestni avtomobil in se bo moral dobro znajti tudi na tesnih parkirnih mestih, kjer lahko kdaj zmanjka prostora za normalen izstop iz 1.768 milimetrov širokega vozila.
Kot se spodobi za sodobno urbano vozilo, pa je tudi za i3 predvidena popolna povezljivost s spletom in informacijskimi sistemi o prostih parkirnih mestih, ki so del prizadevanj za uvedbo novih načinov mestne mobilnosti, na primer delitve uporabe vozil, izposoje, predhodne rezervacije parkirnih mest in podobnega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje