Novi mustang bo sicer že letos jeseni naprodaj v Združenih državah Amerike, od začetka leta 2015 pa bodo prodajo razširili v več kot 120 držav po vsem svetu. Šesta generacija legendarnega Fordovega modela tako ni le tehnološka prelomnica, ampak predstavlja tudi mejnik glede prodaje, saj je bil v prvega pol stoletja mustang bolj ali manj rezerviran za domače, ameriške kupce.
Ker želijo mustangu zagotoviti pol status globalnega modela bodo v ponudbo uvrstili tudi različico z volanom na desni strani vozila in s tem pokrili povpraševanje na več kot 25 trgih, kjer vozijo po levi strani ceste, vključno z Veliko Britanijo, Avstralijo in Južno Afriko.
Aprila letos so sicer pri Fordu proslavili 50. obletnico rojstva prvega Mustanga in ta časovni mejnik bo poudarjen tudi v vseh vozilih modelskega leta 2015, ki bodo imeli na armaturni plošči logotip konjička v galopu in napis »Mustang – Since 1964«.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje