Kot poudarjajo pri Porscheju, je panamera S e-hybrid sistematična nadgradnja vzporednega aktivnega hibrida z močnejšim elektromotorjem, zmogljivejšo in energetsko bogatejšo baterijo ter možnostjo zunanjega polnjenja iz električnega omrežja. Elektromotor razvije moč 70 kilovatov (95 KM), kar je precej več kot elektromotor pri prejšnji generaciji z močjo 34 kilovatov (47 KM).
Zmogljivejša pa je tudi litij-ionska baterija z 9,4 kWh, dozdajšnja nikelj-metalhidridna baterija je imela le 1,7 kWh, ki ima zdaj shranjene dovolj energije za približno 36 kilometrov vožnje le z električnim motorjem. Seveda pa pri hibridu doseg vožnje z elektriko ni ključnega pomena, ampak naj bi naveza poskrbela za varčnejšo oziroma dinamičnejšo vožnjo.
Naveza osemvaljnika z močjo 294 kilovatov (400 KM) in novega elektromotorja je pospešek iz mirovanja do 100 kilometrov na uro skrajšala za pol sekunde, na 5,5 sekunde, z elektromotorjem pa si lahko voznik pomaga tudi pri pospeševanju med prehitevanjem.
Panamera S e-hybrid bo tako kot vse druge različice, z izjemo GTS, kupcem na voljo od julija letos, v Sloveniji bo treba zanjo odšteti 122.746 evrov. Najcenejša v ponudbi pa bo panamera diesel s ceno 98.766 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje