Razvojni in prodajni strategi skandinavske znamke trdno verjamejo, da uveljavljanje prestižnosti znamke ni mogoče brez ustrezne admiralske ladje v ponudbi. S90 je tako »klasično« zasnovana triprostorska limuzina, ki pa že s svojo zunanjo podobo izraža dovolj prepoznavne sodobne trende, še več vrhunske in napredne tehnologije pa se skriva v samem vozilu.
Velika limuzina, ki že navzven izdaja prostornost potniške kabine, ima dodane oblikovalske podrobnosti, ki jo povezujejo z bogato tradicijo znamke, na primer mrežo prednje maske, ki oblikovno spominja na model P1800 iz šestdesetih let.
Na pragu samodejne vožnje
Po tehnološki plati pa je S90 seveda zelo drugačen kot njegovi starejši predhodniki. Pri Volvu med sodobnimi sistemi izpostavljajo Intellisafe Assist, ki združuje številne sisteme aktivne in pasivne varnosti. Na primer aktivni tempomat, samodejno parkiranje, 360-stopinjsko kamero, opozorilo za varnostno razdaljo … Volvo S90 pa zmore tudi polavtonomno vožnjo, pri kateri lahko sistem samodejno upravlja z vozilom vse do hitrosti 130 kilometrov na uro.
Dva dizelska in dva bencinska motorja
Kupci bodo lahko izbirali med dvema dizelskima in dvema bencinskima motorjema. Vsi so dvolitrski, šibkejši dizelski D4 zmore 140 kilovatov moči, močnejši D5 173 kilovatov, bencinski par je še zmogljivejši, saj zmore T5 187 kilovatov, T6 pa 235 kilovatov moči. Pristašem alternativnih pogonskih sklopov bodo ponudili tudi priključni hibrid.
Na slovenski trg prihaja S60 predvidoma poleti, cenovna lestvica se bo začela pri približno 50 tisoč evrih. Malce kasneje pa bosta ponudbo oplemenitili še karavanska različica V90 in robatejši V90 cross country.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje