Avstralski režiser Baz Luhrmann nikdar ni slovel po minimalizmu. Njegova Romeo + Julija je bila epska predelava najslavnejše ljubezenske zgodbe, polna nekonvencionalne glasbe, izvirnih interpretacij in blišča. Podobno mu je uspelo z Moulin Rougeom, s katerim je pravzaprav lastnoročno obudil žanr muzikala in ga prenesel v sodobni čas z naslovno pesmijo Christine Aguilere, Mye, Pink, Lil'Kim in Missy Elliott.
Manj uspešen je bil s prav tako epsko (že preveč epsko), a solzavo Avstralijo, filmom, morda najbolj znanim potem, da so bili v njem najbolj boleče očitni lepotni posegi na oskarjevki Nicole Kidman, kar je močno omejilo njeno obrazno mimiko, posledično pa so gledalci govorili samo še o tem.
A Veliki Gatsby naj bi bila tudi velika vrnitev 50-letnega avstralskega oskarjevskega nominiranca. S pomočjo Shawna "Jay Z"-ja Carterja, ki sodeluje pri filmu tudi kot izvršni producent (!), je sestavil močno filmsko glasbo, v kateri je, podobno kot v Romeo + Juliji, združil številne glasbene žanre in na videz nezdružljive izvajalce.
Dolgo delo v glasbi
Jay Z in Luhrmann sta glasbo delala kar dve leti (prav zaradi tega je bila tudi preložena za božič napovedana premiera filma) in prevajala čutno obdobje džeza iz slovitega romana F. Scotta Fitzgeralda v glasbene različice sodobnega časa z mešanico hiphopa, tradicionalnega džeza in rocka. Luhrmann je s tem želel, da gledalci "občutijo vpliv sodobne glasbe na isti način, kot je Fitzgeraldu takratnim bralcem romana uspelo približati obdobje džeza".
Rezultat? Na albumu, za katerega lahko že zdaj rečemo, da bo skoraj zagotovo velika prodajna uspešnica, tako najdemo Jay Z-jevi No Church in the Wild in 100$ Bill, njegova soproga Beyonce se je (precej drzno, nekateri bodo rekli svetoskrunsko) lotila uspešnice pokojne Amy Winehouse Back to Black, Jack White pa je posnel odlično predelavo U2-klasike Love is Blindness.
Prvi singel z albuma je melodični Young and Beautiful ameriške popzvezdnice Lane Del Rey, za katero se zdi pompoznost in glamuroznost produkcije, kot je Veliki Gatsby, kot nalašč. Na eklektičnem ploščku najdemo še Andréja 3000, Fergie, will.i.ama, Florence + The Machine, the xx, Gotyeja, Nera in Sio. Bryan Ferry bo na novo predelal svojo lastno Love Is The Drug, z Emeli Sandé pa Beyoncéjino Crazy in Love.
K. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje