Glasbena industrija si je šele v zadnjem obdobju počasi opomogla od upada dohodkov zaradi ponudnikov pretočnih storitev, ki so financirani bodisi z oglasi ali pavšalnimi prispevki. Glasbeniki, med katerimi so tudi Coldplay, ABBA, Kasabian in Sting, v pismu predsednika Evropske komisije Jean-Clauda Junckerja pozivajo, da naj ukrepa in ustvari pošteno okolje za umetnike in imetnike avtorskih pravic.
Model, po katerem deluje YouTube, zagotavlja več kot milijardi ljudem brezplačen dostop do glasbe, s čimer postavlja na kocko prihodnost glasbene industrije, opozarjajo glasbeniki. S tem se, kot dodajajo, ustvarja vrzel, ki ogroža pravice in dohodke tistih, ki ustvarjajo in vlagajo v svojo glasbo, ter izkrivlja razmere na trgu.
Pri YouTubu trdijo, da okoli tri milijarde oglaševalskih sredstev namenijo glasbeni industriji, pri čemer izpostavljajo poseben sistem, ki prek digitalnega podpisa prepoznava avtorstvo in s tem avtorjem omogoča tudi dohodek. Na Evropski komisiji so potrdili prejem pisma, pri čemer so dejali, da se tudi sicer zavzemajo za pravičnejši sistem na tem področju. Novi predlogi se obetajo že prihodnji mesec.
Pismo z 29. junija je ena od zadnjih tovrstnih akcij in protestov zoper YouTube. Pred kratkim so podobno pismo ameriškemu kongresu poslali Taylor Swift, skupina U2 in drugi glasbeniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje