Mesto Basel in švicarska nacionalna radiotelevizija SSR-SRG sta sinoči v Baslu organizirala dogodek, na katerem sta predstavila načrte o organizaciji največjega glasbenega dogodka. Upajo, da bo dogodek zaznamovan kot "najboljša praksa" za prihodnja mesta gostitelja.
Načrti temeljijo na zapuščini Liverpoola leta 2023, ki je tekmovanje ponesel na vse konce mesta. Več kot 80 organizacij se je udeležilo dogodka, da bi izvedele več o tem, kako lahko sodelujejo pri Evroviziji.
Direktorica turizma v Baslu, Letizia Elia, je pozvala prebivalce in podjetja, naj prispevajo k "velikemu mestnemu festivalu", kakršen bo Pesem Evrovizije.
Mesto načrtuje, da bo po vsem mestu promoviralo blagovno znamko Evrovizije, zlasti na Evrovizijski ulici, ki bo potekala čez središče mesta – odri za glasbenike bodo posejani vzdolž ulic, pa tudi na bregovih Rena in trga Barfüsserplatza.
K okrasitvi za Evrovizijo bodo povabljena tudi lokalna podjetja, kot je bila praksa v zadnjih letih.
Organizatorji tekmovanja pri SSR-SRG-ju prav tako iščejo načine, kako bi Evrovizijo približali skupnosti. "Želimo ustvariti dogodek za celotno družbo." Še vedno potekajo razprave o tem, kako v dogodek vključiti šolske otroke, domove za ostarele in invalidske dobrodelne organizacije.
V času Evrovizije se bodo v mestu predstavili tudi tamkajšnji glasbeni talenti, na oder bodo povabljeni pevci, glasbeniki, zbori in glasbene skupine. Poleg tega bodo nastopili ulični glasbeniki iz vse Evrope in Basla.
Več podrobnosti bo znanih v prihodnjih tednih, mesecih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje