Tri večere v mestu Malmö je prek javnih medijskih kanalov skupno spremljalo kar 163 milijonov gledalcev na 37 medijskih trgih. Skupni doseg tekmovanja se je povečal za milijon ljudi v primerjavi z letom 2023 in se je od tekmovanja v Torinu leta 2022 povečal za dva milijona. Delež gledanosti velikega finala je bil 46,7-odstoten, kar je najvišji delež po letu 2006 in skoraj trikrat več od povprečja (17,6 odstotka).
Delež mladih gledalcev, tistih, ki so stari med 15 in 24 let, je bil najvišji doslej – znašal je 58,6 odstotka. To je najvišji delež doslej in več kot štirikrat več od povprečja javnih kanalov (13,7 odstotka).
V tednu dogodka si je 7,3 milijona edinstvenih gledalcev ogledalo oddaje v živo na uradnem kanalu ESC YouTube bodisi takoj, ko so se zgodile, bodisi ob ponovitvi.
Število sočasnih ogledov velikega finala na YouTubu je doseglo najvišjo vrednost pri 1,6 milijona, kar je 17,8 odstotka več kot v Liverpoolu lani, z rekordnimi spletnimi ogledi tudi prvega in drugega polfinala – skoraj 35 odstotkov spletnih gledalcev je bilo starih med 13 in 24 let.
42 milijonov edinstvenih gledalcev v 231 državah in ozemljih si je med tednom oddaj v živo ogledalo vsebino na uradnem kanalu YouTube.
Glasovi so deževali iz 156 držav po vsem svetu. To je 12 več kot ob uvedbi glasovanja preostalega sveta leta 2023.
Evrovizijske pesmi kraljujejo na pretočnih platformah
Z izkoriščanjem moči družbenih medijev so videoposnetki pod ključnikom Eurovision2024 zbrali neverjetnih 6,5 milijarde ogledov na TikToku, kar pomeni znatno povečanje za 1,7 milijarde ogledov v primerjavi s ključnikom iz lanskega leta.
Tekmovanje je prav tako doseglo pomemben mejnik, saj je doseglo 486 milijonov računov na TikToku, kar je štirikrat povečalo doseg v primerjavi z letom 2023.
Poleg tega se je uradni seznam predvajanja ESC 2024 pojavil kot največkrat pretočen seznam predvajanja Spotify in predstavljen v 10 najboljših seznamih predvajanja Apple Music na svetovni ravni.
Prvi podatki in številke kažejo, da je v tednu dogodka v evrovizijsko vas na Švedskem prišlo 82.000 obiskovalcev. Oboževalci iz 92 držav so med tednom dogodka kupili vstopnice za devet dogodkov, ki so vključevale generalne vaje in prenose v živo.
Približno 1100 novinarjev iz najmanj 54 držav je bilo akreditiranih za spremljanje dogodka na kraju samem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje