Baby Lasagna je v polfinalu navdušil. Foto: Reuters
Baby Lasagna je v polfinalu navdušil. Foto: Reuters

Kot poroča hrvaški portal index.hr, oboževalci Marka Purišića, kot je pravo ime 28-letnega izvajalca iz Umaga, ki je študiral v Ljubljani, nestrpno pričakujejo sobotni finale Evrovizije, mnogi pa zdaj vročično nakupujejo promocijske izdelke Baby Lasagne, od majic do nogavic, na Hrvaškem je izšla celo slikanica o njegovi življenjski zgodbi.

Sorodna novica Od rezerve do enega glavnih favoritov Evrovizije

Baby Lasagna je svoje promocijske izdelke predstavil prejšnji mesec na Instagramu, majice s podobami njegovih mačk – Stipeta, Gertrude in Branke – pa so bile razprodane še isti dan.

"Prva serija je pošla še isti večer, v dveh, treh urah," so sporočili iz Rockmarka, kjer so še dodali, da so s prvo serijo promocijskih izdelkov želeli zgolj testirati, ali obstaja zanimanje za tovrstni material.

"Izkazalo se je, da obstaja zanimanje za vse tri motive mačk na majicah in platneni torbi," so povedali. Kot navajajo, se vsi motivi prodajajo dobro, da pa so absolutna uspešnica majice z motivom Stipeta.

Stipe je tudi junak slikanice z naslovom "Baby Lasagna in maček Stipe – Veliko prijateljstvo".

Med tujci prednjačijo Američani

Odkar je Baby Lasagna navdušil v polfinalu s svojo udarno skladbo Rim Tim Tagi Dim, iz Rockmarka poročajo, da "naročila kar dežujejo". 60 odstotkov kupcev je domačih, 40 pa tujih. Od tujih je kar polovica vseh naročil iz ZDA.

"Američani po popolnoma ponoreli," poročajo. Oboževalci prihajajo od Peruja do Avstralije, od Japonske do Južne Afrike in mnogi od njih nameravajo odpotovati v Malmö in si v živo ogledati Purišićev finalni nastop – in to želijo storiti v majici Baby Lasagne.

Iz Evrope največ naročil prihaja iz Nizozemske, Belgije in Nemčije. Iz Rockmarka še poudarjajo, da izdelkov ne naročajo nujno Balkanci, ki živijo v teh državah, ampak dejansko lokalno prebivalstvo. In to mladi in stari.

Kako kažejo stavnice?

1. Hrvaška (42 odstotkov možnosti za zmago)
2. Švica (19 %)
3. Ukrajina (8 %)
4. Irska (6 %)
5. Italija (5 %)
6. Francija (4 %)
7. Nizozemska (3 %)
8. Izrael (2 %)

Vir: eurovisionworld.com

Hrvaška: Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim