Bleščeče ozadje, ki ga pravzaprav sploh ni rabila; orkester Big Benda RTV Slovenija, ki je njeni duši dodal veličino; v ospredju pa mojstrica črno-belih tipk, avtorica in pevka Neisha. Uradno razporodani Kino Šiška pa je manj kot dve uri čakal in dočakal njen "planet za zadet".
Pod sojem televizijskih luči in radijskih mikrofonov je sinoči Neisha izpadla malce manj spontana in sproščena, kakor smo jo bili vajeni na primer na njenem zadnjem koncertu v Cvetličarni ali pa v Linhartovi dvorani. Prostora za napake ni bilo, a kljub temu so se zaslišali na trenutke kakšni nezaželjeni šumi in kakšni toni preveč.
"Ja, bil je velik pritisk, ker je ven šla tudi ena dezinformacija, da naj bi bil koncert ob 21. uri. Potem nisem vedela, kako naj vse uskladim: štartali smo ob 20. uri, imeli smo prenos, snemali smo DVD - vse je potekalo vzporedno. Imela sem en filter - nagobčinik, po domače (smeh). In ja, bil je kar velik pritisk," je po koncertu za MMC dejala Neisha in dodala, da je kljub omejitvami energija občinstva lepo zaživela z njo. Ob tem pa se še pošalila: "Ne vem, zakaj tako radi ploskajo po komadih, vmes pa nočejo pomagati. To ni 'fer'."
Občinstvo se je sicer prepustilo njenim uspešnicam in se zlilo z njo že, ko je njen reskavi glas zadonel po dvorani: "Oh, lord. I'm comming!" Uvodno ledino je prepustila orati saksofonu, nato pa se s pihalno sekcijo skozi cel dvourni nastop dopolnjevala, a nikoli z njimi pravzaprav tekmovala. Bil je čas za Neisho in bil je čas za virtuoznosti solistov iz Big Benda RTV Slovenija. Še Neisha sama ni ostala ohola do kitarskih solaž Primoža Grašiča ob Stokrat boje mi je zdaj, Nor je ta svet in drugih. Saksofon je izlival svoj soul že na samem začetku, do Na dražbo sanje dala sem, da jih kupi nekdo in Chain Of Fools. Zvok trobente je do svojih minut prišel med izvedbo Nor je ta svet, klavir pa nikoli ni pravzaprav umolknil.
Bil pa je tudi čas vokalnih iger s spremljevalnima vokalistoma Mateem Brodarjem in Aleksandro Čermelj. Glasbenica je zbranim in poslušalcem preko radijskih valov ponudila prerez svojega dosedanjega ustvarjanja. "Toliko enega materiala je prav čakalo na en takšen koncept," je o lahkoti izbora skladb za MMC spregovorila Neisha in zaželela, da bi z Big Bendom lahko naredila kakšno turnejo.
Glas, ki so ga mnogi pred sedmimi leti vzeli za svojega in ki je takrat zapolnil neko vrzel v domači glasbi, je bil v centru urbane kulture pravzaprav postavljen pred izziv: stokrat slišane glasbene vzorce, ki jih lahko poslušamo dnevno po radijskih sprejemnikih, dopolniti z dodano vrednostjo. Zgovorni dokaz, v kolikšni meri ji je to uspelo, pa je bilo - kot vedno - občinstvo. Sprva zadržani, a venček tujih uspešnic in najboljši asi v rokavu ter še (po njenih besedah) najbolj moreča skladba večera, so v dveh urah pričarali pravo koncertno energijo.
Sam koncert je bil prežet z funkom, soulom in R'n'B-jem, za kar so še posebej poskrbele izbrane priredbe iz diskoidnih časov 60. do 80. let preteklega stoletja. Skladbe kot so Stokrat boje mi je zdaj, Slab dan, Pod enim dežnikom ... je nadgradila z improvizacijskimi vložki. Show must go je znova iz nje izvabil tisto razigrano stran, ki jo je razkril že njen nagovor: "To je hvalnica blondinkam, ker prinašajo toliko veselja na svet." Na trenutke resno zakopana v svoje besedilo, spet drugič malo na meji, da prevrne svoj stol ob klavirju in sintisajzerju in skoči v zrak.
Dodelan nastop je Neisha razdelila na začetno ogravanje z avtorskimi skladbami ter sprehodi iz klavirja do sintisajzerja - z manjšim akustičnim premorom - do največjih svetovnih uspešnic, ki je segal vse do motown ritmov - do počasnega grajenja slovesa. Popestritev, kot je na zadnjih njenih večjih koncertih nismo bili vajeni, je bil tako venček tujih uspešnic. Za to priložnost je Neisha prearanžirala eno izmed najljubših njenih skladb legendarnih Rolling Stonsov Slipping Away, do Son of a Preacher Man Dusty Springfield, Chain Of Fools kraljice soula Arethe Franklin, I Can't Stand The Rain Eruption in za zaključek njenega "soul" večera Soul Man (ki sta jo spisala Isaac Hayes and David Porter).
Prav ta venček je vzplamtel energijo, ki se je začel z njenim nagovorom "kdor pa zdaj ne bo ploskal, je pa reva!" Nor je ta svet je vodil k balkanskemu melosu Nedaj, da gledam u nebo in do zadnjih adutov večera. "Situacija je resna, ostala sva sama," je ob odhodu Big Benda RTV Slovenija z odra dejala Mateju. Za poslastico večera sta namreč pripravila duet I'm on Fire, kateri prehodi iz mola v dur se niso končali s koncem koncerta.
Glasbenica, ki je prerasla okvirje male Slovenije, zdaj svojo pot nadaljuje po državah nekdanje Jugoslavije. "Konkretno mi je na tržišču Bosne in Hercegovine zdaj izšel drugi singel, ki je blazno uspešen. Moram reči, da se je ponovila zgodba, ki sem jo spisala tu sedem let nazaj. Zapolnila sem neko praznino v njihovi popglasbi kot glasbenica, pevka, avtorica - persona."
In izkušnje Neisho učijo: "Da se kemija ustvarja sama od sebe, če si na pravem prostoru ob pravem času. Za ostalo zvezde poskrbijo."
Beščeče ozadje, ki ga pravzaprav sploh ni potrebovala; orkester Big Banda RTV Slovenija, ki je njeni duši dodal veličino; v ospredju pa mojstrica črno-belih tipk, avtorica in pevka Neisha.
In na drugi strani odra (uradno) razprodani Kino Šiška, ki je manj kot dve uri čakal in dočakal njen "planet za zadet" med koncertom, ki ga je glasbenica podnaslovila "She's Got Soul".
Pod sojem televizijskih luči in radijskih mikrofonov (koncert je neposredno prenašal Val 202) je sinoči Neisha izpadla malce manj spontana in sproščena, kakor smo je bili vajeni na primer na njenem zadnjem koncertu v Cvetličarni ali pa v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma. Prostora za napake ni bilo, a kljub temu so se zaslišali na trenutke kakšni nezaželjeni šumi in toni preveč.
"Ja, bil je velik pritisk, ker je ven šla tudi ena dezinformacija, da naj bi bil koncert ob 21. uri. Potem nisem vedela, kako naj vse uskladim: štartali smo ob 20. uri, imeli smo prenos, snemali smo DVD - vse je potekalo vzporedno. Imela sem en filter - nagobčnik, po domače (smeh) - da nisem rekla vsega, kar mi je padlo na pamet. In ja, bil je kar velik pritisk," je po koncertu za MMC dejala Neisha in dodala, da je kljub omejitvam energija občinstva lepo zaživela z njo. Ob tem pa se še pošalila: "Ne vem, zakaj tako radi ploskajo po komadih, vmes pa nočejo pomagati. To ni 'fer'."
Sedeče občinstvo se je sicer prepustilo njenim uspešnicam in se zlilo z njo že, ko je njen reskavi glas zadonel po dvorani: "Oh, Lord. I'm Coming!"
Več kot le Neishin večer Bil je čas za Neisho in bil je čas za virtuoznosti solistov iz Big Banda RTV Slovenija pod taktirko Vida Žgajnerja. Še Neisha sama ni ostala hladna ob kitarskih solažah Primoža Grašiča, saksofon je izlival svoj soul že na samem začetku, zvok trobente je do svojih minut prišel med koncertnimi vrhunci, klavir pa nikoli ni pravzaprav umolknil.
Bil pa je tudi čas vokalnih iger s spremljevalnima vokalistoma Matejem Brodarjem in Aleksandro Čermelj, kar se je še posebej izkazalo v akustičnem delu nastopa, ko se je sama za klavirjem ob njuni pomoči in ritmu perkusij izkazala tista intima, ki jo premorejo njene skladbe.
Glas, ki so ga mnogi pred sedmimi leti vzeli za svojega in ki je takrat zapolnil neko vrzel v domači glasbi, je bil v centru urbane kulture pravzaprav postavljen pred izziv: stokrat slišane glasbene vzorce, ki jih lahko poslušamo dnevno po radijskih sprejemnikih, dopolniti z dodano vrednostjo. Zgovorni dokaz, koliko ji je to uspelo, pa je bilo - kot vedno - občinstvo. Sprva zadržani, a venček tujih uspešnic in najboljši asi v rokavu ter še (po njenih besedah) najbolj moreča skladba večera, so v dveh urah pričarali pravo koncertno energijo.
Dodelan nastop je Neisha razdelila na začetno ogravanje z avtorskimi skladbami in sprehodi iz klavirja do klaviatur - z manjšim akustičnim premorom - do največjih svetovnih uspešnic, ki je segal vse do motownritmov - do počasnega slovesa. Popestritev, kot je na zadnjih njenih večjih koncertih nismo bili vajeni, je bil tako venček tujih uspešnic.
Prav ta venček je vzplamtel energijo, ki se je začel z njenim nagovorom: "Kdor pa zdaj ne bo ploskal, je pa reva!" Iz klavirja se je zaslišal Nor je ta svet, ki je vodil k balkanskemu melosu Nedaj, da gledam u nebo in do zadnjih adutov večera - med katerimi je primat vzel Planet za zadet."Situacija je resna, ostala sva sama," je ob odhodu Big Banda RTV Slovenija z odra dejala Mateju. Za poslastico večera sta namreč pripravila duet I'm on Fire, kateri prehodi iz mola v dur so osvojili še najbolj zadržane.
Naprej na Balkan Glasbenica, ki je prerasla okvirje male Slovenije, zdaj svojo pot nadaljuje po državah nekdanje Jugoslavije. "Konkretno mi je na tržišču Bosne in Hercegovine zdaj izšel drugi singel, ki je blazno uspešen. Moram reči, da se je ponovila zgodba, ki sem jo napisala tu sedem let nazaj. Zapolnila sem neko praznino v njihovi popglasbi kot glasbenica, pevka, avtorica - persona."
In izkušnje Neisho učijo: "Da se kemija ustvarja sama od sebe, če si na pravem prostoru ob pravem času. Za drugo zvezde poskrbijo."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje